نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

احتمال کارگردانی فیلم Gambit توسط کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean

طبق خبرهای منتشر شده، گور وربینسکی در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی فیلم گامبیت (Gambit) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) ممکن است کارگردانی فیلم Gambit را بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، وربینسکی در حال انجام مذاکرات اولیه برای بستن قرارداد با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی این فیلم مورد انتظار است. چنینگ تیتوم، بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) قرار است ایفاگر نقش گامبیت در این فیلم باشد. اگر وربینسکی با فاکس قرن بیستم به توافق برسد و با این کمپانی قرارداد همکاری امضا کند، به سومین شخصی تبدیل خواهد شد که قرار است روی صندلی کارگردانی فیلم Gambit بنشیند.

پیش از این، روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (خیزش سیاره میمون‌ها) قرار بود کارگردانی فیلم Gambit را بر عهده داشته باشد، اما او در سپتامبر سال ۲۰۱۵ پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد. پس از ویات، داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت، اما او نیز در تابستان سال گذشته پروژه ساخت فیلم Gambit را برای کارگردانی فیلم Chaos Walking (گذر از هرج و مرج) ترک کرد. بوریس کیت، خبرنگار هالیوود ریپورتر با انتشار توییتی گفت که ممکن است به‌زودی و طی این هفته یک جلسه فوری در ساختمان کمپانی فاکس قرن بیستم برگزار شود که این جلسه حضور یا عدم حضور وربینسکی را در فیلم Gambit مشخص خواهد کرد.

Gore Verbinski

مدتی پیش خلاصه داستان فیلم Gambit فاش شد، اما فیلمنامه این فیلم که توسط جاشوآ زتومر، نویسنده فیلم‌هایی چون پلیس آهنی (RoboCop) و روز میهن‌پرستان (Patriots Day) نوشته شده بود، در حال بازنویسی توسط یک نویسنده دیگر است که نام این نویسنده تاکنون فاش نشده است. لورن شولر دانر، سیمون کینبرگ و چنینگ تیتوم به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Gambit حضور خواهند داشت. فیلم Gambit قرار است در تاریخ نامشخصی اکران شود. علاوه بر این، طبق شایعات منتشر شده، ممکن است دنیل کریگ نقش شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) را در فیلم Gambit بازی کند.

وربینسکی بیشتر برای کارگردانی سه فیلم Pirates of the Caribbean شناخته شده است. او برای کارگردانی انیمیشن Rango (رنگو) برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن در سال ۲۰۱۱ شد. از دیگر فیلم‌های وربینسکی می‌توان به شکار موش (MouseHunt)، مکزیکی (The Mexican)، حلقه (The Ring)، هواشناس (The Weather Man)، رنجر تنها (The Lone Ranger) و درمانی برای سلامتی (A Cure for Wellness)، اشاره کرد. وربینسکی در حال حاضر کارگردانی فیلم Spaceless را بر عهده دارد که مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده