نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

لیزی کاپلان به جمع بازیگران فیلم Gambit اضافه شد

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن لیزی کاپلان به جمع بازیگران فیلم گامبیت (Gambit) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) از حضور بازیگر دیگری در فیلم Gambit خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لیزی کاپلان، بازیگر فیلم Now You See Me 2 (اکنون مرا می‌بینی ۲)، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش یکی از شخصیت‌های مهم و اصلی آن را بازی کند. طبق اطلاعات منتشر شده، او احتمالا قرار است نقش بلا دونا، از اعضای گروه Assassins’ Guild در نیواورلئان، را در فیلم Gambit بازی کند. این شخصیت اولین معشوقه رمی لبو ملقب به گامبیت، در دنیای کامیک بوده است. پیش از این قرار بود لئا سیدو، بازیگر فیلم Spectre (اسپکتر)، نقش شخصیت بلا دونا را در فیلم Gambit بازی کند، اما به دلیل تاخیرهای پی‌در‌پی این فیلم، او از حضور در آن انصراف داد.

در حال حاضر کارگردان فیلم Gambit هنوز به‌صورت رسمی تایید و اعلام نشده است، اما مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی این فیلم است. چنینگ تیتوم قرار است نقش رمی لبو، ملقب به گامبیت را در فیلم Gambit بازی کند. فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. تنها رقیب فعلی این فیلم در روز ولنتاین، فیلم Isn’t It Romantic از کمپانی نیو لاین سینما است.

Bella Donna

شخصیت گامبیت توسط نویسنده کریس کلیرمونت و طراح جیم لی خلق شده است. او برای اولین بار در شماره ۱۴ از مجموعه کمیک مردان-ایکس غیرطبیعی (Uncanny X-Men) که در جولای سال ۱۹۹۰ منتشر شد، حضور پیدا کرد و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه تبدیل شد. شخصیت گامبیت یک بار نیز روی پرده‌های سینما ظاهر شده است. این شخصیت برای اولین بار در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) در دنیای سینمایی X-Men حضور پیدا کرد که تیلور کیچ نقش گامبیت را در این فیلم بر عهده داشت.

علاوه بر فیلم Gambit، فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) از دنیای سینمایی X-Men به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده