نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

فیلمبرداری فیلم Gambit با کمی تاخیر آغاز خواهد شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تغییراتی در زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم گامبیت (Gambit) داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Gambit منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم که بارها ساخت و انتشار آن عقب افتاده، قرار است کمی دیرتر از تاریخی که پیش از این برای آن تایید شده بود، آغاز شود. طبق خبری که وب‌سایت Omega Underground منتشر کرده، تاریخ شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Gambit رسما تایید شده و قرار است فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۷) آغاز شود. پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند امسال) آغاز شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Gambit در ماه جولای یا آگوست ۲۰۱۸ (تیر، مرداد یا شهریور ۱۳۹۷) به پایان برسد. همچنین تایید شده است که فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا انجام خواهد شد که منشا شخصیت گامبیت نیز در همین شهر و ایالت بوده است. همچنین بخش زیادی از فیلمبرداری این فیلم در استودیو Big Easy در این ایالت انجام خواهد شد که پیش از این فیلم Logan (لوگان) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، دو فیلم دیگر کمپانی فاکس قرن بیستم نیز در این استودیو فیلمبرداری شده بودند.

Gambit

تاکنون حضور چنینگ تیتوم در نقش رمی لبو، ملقب به گامبیت و لیزی کاپلان در نقش شخصیت اصلی زن فیلم که هویت آن اعلام نشده، در فیلم Gambit تایید و اعلام شده است. با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که کاپلان قرار است نقش بلا دونا، از اعضای گروه Assassins’ Guild در نیواورلئان، را در فیلم Gambit بازی کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست، اما شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت شرور و منفی کاندرا (Candra) قرار است شخصیت شرور اصلی این فیلم باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که فیلم Gambit با دیگر فیلم‌های مجموعه مردان ایکس (X-Men) ارتباط خواهد داشت یا فیلمی مستقل در این دنیای سینمایی است.

در حال حاضر کارگردان فیلم Gambit هنوز به‌صورت رسمی تایید و اعلام نشده است، اما مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی این فیلم است. همچنین با توجه به جدی شدن مذاکرات کمپانی والت دیزنی با کمپانی فاکس قرن ۲۱، می‌توان امید داشت که این مذاکرات لطمه‌ای را به روند ساخت و انتشار فیلم Gambit نزند و این فیلم طبق برنامه تولید و منتشر شود.

فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده