نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

یونیورسال اخیرا تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرده است.

طبق شایعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom ماه آینده منتشر خواهد شد. این فیلم، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۱۸ است که کمپانی یونیورسال امید زیادی به موفقیت این فیلم دارد. اولین تریلر فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) در روز شکر گذاری و در بین دو نیمه یک مسابقه NFL در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و پیش بینی می‌شود که یونیورسال اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را در این روز منتشر کند. حال در حاشیه نمایشگاه Brand Licensing Europe سال ۲۰۱۷ که در لندن برگزار می‌شود، یونیورسال بنر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت اوون گریدی با بازی کریس پرت به‌همراه یک تی‌رکس و یک راپتر دیده می‌شوند. علاوه بر این، یک جمجمه استخوانی از دایناسور تریسراتوپس نیز در این نمایشگاه توسط یونیورسال نمایش داده شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom

در اسفند سال گذشته، یونیورسال اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد. در این تصویر یک دختر کوچک دیده می‌شود که در حال تماشای جمجمه استخوانی دایناسور تریسراتوپس است. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده دارد. کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است، به‌همراه درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم Fallen Kingdom، ترورو به‌همراه استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook movie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده