نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

احتمال حضور میشل ویلیامز در فیلم Venom

طبق خبرهای منتشر شده، میشل ویلیامز در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Venom است.

ماه اسفند سال گذشته، کمپانی سونی ساخت فیلم ونوم (Venom) را رسما تایید و اعلام کرد. تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم در این فیلم مورد انتظار باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی مبنی بر حضور ستاره دیگری در این فیلم شنیده می‌شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، میشل ویلیامز، بازیگر فیلم‌های چون جزیره شاتر (Shutter Island)، از بزرگ و قدرتمند (Oz the Great and Powerful) و منچستر کنار دریا (Manchester by the Sea)، در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای اضافه شدن به تام هاردی در فیلم Venom است.

علاوه بر این، ورایتی اضافه کرد که ریز احمد، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در فیلم Venom نیز حضور دارد و ممکن است نقش کارنیج (Carnage) را در این فیلم بازی کند. با این حال، سونی پیکچرز تاکنون حضور احمد و شخصیت کارنیج را در این فیلم تایید یا تکذیب نکرده است. ورایتی در مورد نقش ویلیامز در فیلم Venom گفت که او قرار است نقش وکیل و بازپرس منطقه و احتمالا معشوقه ادی براک (ونوم) را در این فیلم بازی کند. این احتمال وجود دارد که ویلیامز قرار است نقش شخصیت انه وینگ که همسر سابق ادی براک و یک وکیل موفق بود، را در این فیلم بازی کند.

Michelle Williams

با این حال، انه وینگ در دنیای کامیک مارول به شخصیت شی ونوم (She-Venom) تبدیل شد که در تیر ماه امسال شایعات حضور این شخصیت در فیلم Venom منتشر شده بود. اخیرا نیز اعلام شده که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا اواخر ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عقب افتاده است. کارگردانی فیلم Venom نیز بر عهده روبن فلیشر خواهد بود. او پیش از این، کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، بوده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) به کارگردانی مایکل گریسی و فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) به کارگردانی ریدلی اسکات، فیلم‌های بعدی ویلیامز هستند که اواخر سال جاری میلادی اکران خواهند شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده