نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال حضور شخصیت شی ونوم در فیلم Venom

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت انه وینگ که با نام شی ونوم نیز شناخته می‌شود قرار است در فیلم ونوم (Venom) حضور داشته باشد.

به مناسبت اکران فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، شماره جدید برنامه ویدیویی That Hashtag Show منتشر شده است. در این برنامه اطلاعات جدیدی از فیلم فرعی مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) نیز به اشتراک گذاشته شده است. طبق اطلاعاتی که در این برنامه ویدیویی منتشر شده، در فیلم Venom قرار است شاهد حضور شخصیت انه وینگ باشیم. این شخصیت همسر سابق ادی براک (ونوم) و یک وکیل موفق است که توسط شخصیت Sin-Eater به سیمبیوت تبدیل می‌شود. پس از آن، وینگ با نام شی ونوم (She-Venom) در دنیای کامیک معرفی شد. البته هنوز تایید نشده است که وینگ در فیلم Venom به شخصیت شی ونوم تبدیل می‌شود و تنها می‌دانیم که قرار است این شخصیت در فیلم حضور داشته باشد.

She-Venom

همچنین سونی به دنبال استخدام یک بازیگر ۲۵ تا ۳۵ ساله برای نقش وینگ در فیلم Venom است. علاوه بر این، قرار نیست شاهد نسخه کلاسیک و اصلی ونوم (کامیک شماره ۶۱۶) باشیم و منشا سیمبیوت در این فیلم متفاوت خواهد بود. گفته می‌شود که فیلم Venom قرار است اقتباسی از مجموعه کامیک‌های Ultimate Spider-Man باشد که در آن ونوم ریشه آزمایشگاهی دارد. اگر این شایعه درست باشد احتمالا باید شاهد ارتباط مستقیم بین پیتر پارکر و ادی براک باشیم چرا که توسط پدران این دو نفر ویروس سیمبیوت که منشا شخصیت ونوم هست، ساخته و خلق شده است.

تام هاردی قرار است ایفاگر نقش ونوم در فیلم Venom باشد. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده روبن فلیشر خواهد بود. او پیش از این، کارگردانی فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) را بر عهده داشته است. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم Jumanji (جومانجی) با بازی دواین جانسون، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، خواهد بود. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار نیست در فیلم Venom حضور داشته باشد.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از پاییز امسال آغاز شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده