نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تولید فیلم Venom به تاخیر خورد

بر اساس گزارش‌ها، پروژه تولید فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) به تاخیر خورده است و به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این پروژه از اواخر ماه اکتبر امسال کلید می‌خورد.

سابقا به طور گسترده‌ای اخباری حول محور فیلم ونوم (Venom) منتشر شده بود که حاکی از آن بود که فیلمبرداری این اثر در پاییز ۲۰۱۷ کار خود را آغاز خواهد کرد؛ در حالی که تا به امروز هیچ خبری از تولید این فیلم نشده بود و حالا به نظر می‌رسد که فیلمبرداری آن کمی دیرتر از زمانی که انتظارش را داشتیم آغاز خواهد شد. 

زمانی که اعلام شد که نامزد جایزه اسکار یعنی تام هاردی قرار است نقش ادی بروک ملقب به ونوم را در جدیدترین اثر اسپین آف ایفا کند، مدتی خیلی کوتاهی پس از آن کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد امیدوار است که بتواند پروژه تولید این فیلم را در اواخر امسال کلید بزند که همین موضوع باعث تعجب خیلی‌ها شد. جدیدترین اثر اسپین آف کمپانی سونی قرار است توسط کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) یعنی روبن فلیشر کارگردانی و تولید شود.

بعد از این ماجرا و در ماه ژوئن مشخص شد که استودیو قصد دارد کار تولید را تقریبا در روز اول سپتامبر آغاز کند و از آن زمان فیلمبرداری این اثر را کلید بزند، اما حالا به نظر می‌رسد که موضوع چیز دیگری است و بر اساس گزارش جدید و دیگری از سایت خبرگزاری Omega Underground، مثل اینکه برنامه‌ریزی‌هایی که استودیو تا به امروز در این زمینه کرده بود کمی تغییر کرده و آغاز تولیدات کمی به تاخیر خورده و زمان شروع فیلمبرداری فیلم Venom به ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ (۱ آبان ۱۳۹۶) موکول شده است.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه عاملی باعث این تاخیر شده است، اما به نظر می‌رسد که هماهنگی بین عوامل و در دسترس بودن آنها در محل فیلمبرداری که آتلانتا است، نقش یکی از فاکتورهای مهم را ایفا می‌کند. همچنین از طرف دیگر، از آنجایی که فیلم‌های با بودجه بالا و بلاک‌باستری زیادی مانند فیلم بی نام و نشان کمپانی مارول یعنی فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) هنوز فیلمبرداری خود را به اتمام نرسانده و هنوز کارهای ناتمامی دارد، به نظر می‌رسد که آنها صلاح و منفعت را در این دیده‌اند که کمی بیشتر برای کلید زدن تولید فیلم خود صبر کنند تا همه شرایط برای فیلمبرداری مهیا باشد. همچنین هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش دو شخصیت مهم داستان یعنی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج و ان وِیینگ را ایفا کند. البته شاید مشخص شده اما هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

با اینکه جزئیات داستان و فیلمنامه هنوز در غل و زنجیر است و هنوز مشخص نیست چه پیش می‌آید، اما چیزی که تا به این لحظه مشخص شده این است که علاوه بر تام هاردی، گفته می‌شود که ریز احمد، بازیگر سریال آن شب (The Night Of) هم در مذاکرات است تا یکی از نقش‌های اصلی این اثر را ایفا کند. روبن فلیشر قرار است فیلمی را کارگردانی کند که نویسندگی فیلمنامه آن را دو نویسنده فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) یعنی اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بر عهده خواهند داشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده