نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

دیوید کالاهام به نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman 2 کمک خواهد کرد

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن دیوید کالاهام به جمع نویسندگان فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) خبر داد.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 را رسما تایید و اعلام کرد. همچنین سه‌شنبه این هفته، این کمپانی پتی جنکینز را به عنوان کارگردان این فیلم رسما انتخاب و معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی از حضور نویسنده دیگری در دنباله فیلم موفق زن شگفت انگیز (Wonder Woman) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیوید کالاهام به جمع نویسندگان این فیلم اضافه شده و قرار است به جنکینز و جف جانز در نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman 2 کمک کند.

این وب‌سایت اضافه می‌کند که جنکینز با کالاهام رابطه کاری قوی و نزدیکی را دارد و او دلیل حضور کالاهام در فیلم Wonder Woman 2 بوده است. کالاهام بخشی از تیم نویسندگان فیلم Godzilla (گودزیلا) محصول سال ۲۰۱۴، بوده و به نوشتن داستان این فیلم کمک کرده است. علاوه بر این، او کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Expendables (بی‌مصرف‌ها) و فیلم Doom (رستاخیز) را نیز بر عهده داشته است. همچنین کالاهام به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Jean-Claude Van Johnson حضور داشته و در حال حاضر بخشی از پروژه فیلم The Wolfman (مرد گرگ‌نما) برای دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال که جهان تاریک (Dark Universee) نام دارد، است.

David Callaham

فیلم Wonder Woman در خردادماه امسال اکران شد و توانست علاوه بر فروش بسیار موفق در گیشه، نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. این فیلم تاکنون بیش از ۴۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۸۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. به‌تازگی نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم منتشر شده است. گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر تنها بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز در این فیلم تایید شده و حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم Wonder Woman تایید نشده است. در کریسمس سال ۲۰۱۹، این فیلم باید با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که اخیرا اکران آن هفت ماه عقب افتاده است، رقابت کند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده