نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

پتی جنکینز کارگردان قسمت دوم فیلم Wonder Woman خواهد بود

بعد از موفقیت‌های فراوان فیلم Wonder Woman در گیشه و سودآوری بسیار برای کمپانی برادران وارنر، سرانجام این کمپانی به‌صورت رسمی بار دیگر پتی جنکینز را برای کارگردانی دنباله این فیلم انتخاب کرد.

دیسک‌های بلوری و DVD فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌ انگیز) هفته دیگر به بازار عرضه خواهند شد و همین خبر باعث شادی طرفداران این فیلم شده بود؛ حال امروز هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرد که پتی جنکینز برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی و کمیکی بازخواهد گشت. از آنجایی که پتی جنکینز تنها قرارداد ساخت یک فیلم را با کمپانی برادران وارنر به امضاء رسانده بود، اهرم فشار در دست او بود و وی می‌توانست بیشترین دستمزد را برای امضای قرارداد جدید درخواست کند که احتمالاً نیز چنین اتفاقی افتاده است و پتی جنکینز بیشترین دستمزدی را که تاکنون یک فیلمساز زن گرفته را به نام خود ثبت کرده است. حدس زده می‌شود قراردادی که وی به امضاء رسانده است بین ۷ تا ۹ میلیون دلار دستمزد خالص به علاوه سود زیادی از فروش دنباله این فیلم را برایش به همراه داشته باشد. این رقم منصفانه و منطقی به نظر می‌رسد، کافی است به میزان فروش فیلم پتی جنکینز نگاهی بیاندازید؛ این فیلم توانسته است سه فیلم پیشین دنیای سینمایی دی‌ سی یعنی فیلم‌های Man of Steel (مرد پولادین - ۲۰۱۳)، Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت - ۲۰۱۶) و Suicide Squad (جوخه انتحار - ۲۰۱۶) را از نظر میزان فروش در خاک ایالات متحده آمریکا پشت سر بگذارد.

پتی جنکینز را که پیش از این با کارگردانی مجموعه تلویزیونی The Killing (کشتار) شبکه AMC و کارگردانی فیلم جنایی، درام و زندگینامه Monster (هیولا - ۲۰۰۳) با نقش‌آفرینی فوق‌العاده شارلیز ترون در آن فیلم در میان سینمادوستان شناخته می‌شد، از مدتی قبل نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Wonder Woman را آغاز کرده بود؛ دیگر همکار وی در نوشتن فیلمنامه این فیلم، جف جانز خواهد بود. چندی پیش نیز پتی جنکینز اعلام کرد که در دنباله فیلم Wonder Woman، شاهزاده دیانا را در آمریکا خواهیم دید. گل گدوت نیز چندی پیش قرارداد بازی در قسمت دوم این فیلم را به امضاء رسانده بود و طبیعتاً بعد از موفقیت‌های فراوان این فیلم در گیشه و رضایت بیشتر طرفداران از وی، حضور دوباره وی چندان دور از انتظار نبود.

WW-II

فیلم Wonder Woman هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌هایی اینترنتی موجود است و هفته بعد هم دیسک بلوری Ultra HD این فیلم با قیمت ۴۴.۹۵ دلار، پک کمبو بلوری 3D با قیمت ۴۴.۹۵ دلار، پک کمبو بلوری با قیمت ۳۵.۹۹ دلار و DVD آن با قیمت ۲۸.۹۸ دلار به فروش می‌رسد. به‌صورت دقیق تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پخش دیسک‌های بلوری و DVD فیلم Wonder Woman در نظر گرفته شده است. دیسک‌های بلوری این فیلم دارای کیفیت 4K و ویژگی HDR بوده و همان نسخه سینمایی را دربرمی‌گیرند. پک کمبو بلوری 3D نیز شامل نسخه روی پرده خواهد بود و بالاترین کیفیت 3D را خواهد داشت. پک بلوری معمولی نیز دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و مثل دو پک دیگر نسخه سینمایی را در خود جای داده است. DVD این فیلم نیز همین نسخه را داراست. تمامی این پک‌ها شامل نسخه دیجیتالی UltraViolet فیلم نیز می‌شوند.

حدس زده می‌شود قراردادی که پتی جنکینز به امضاء رسانده است بین ۷ تا ۹ میلیون دلار دستمزد خالص به علاوه سود زیادی از فروش دنباله این فیلم را برای او به همراه داشته باشد

داستان قسمت اول این فیلم از این قرار بود که دیانا پیش از تبدیل شدن به زن شگفت‌انگیز در میان مردم، شاهزاده قبیله جنگجو آمازون‌ها بود و تمرینات فراوانی می‌دید تا به جنگجویی شکست‌ناپذیر تبدیل شود. وی در جزیره‌ای بزرگ می‌شود تا روزی که هواپیمای خلبانی آمریکایی در سواحل آن جزیره سقوط می‌کند و آن خلبان به وی می‌گوید که جنگی بزرگ در دنیا صورت گرفته است. شاهزاده دیانا خانه خود را ترک می‌کند و تا آخر جنگ در کنار دیگر مردان به مبارزه می‌پردازد. دیانا تمام قدرت خود را کشف می‌کند و البته از سرنوشت حقیقی خود آگاهی می‌یابد.   

تا این زمان فیلم ابرقهرمانی پتی جنکینز به فروش جهانی ۸۱۴ میلیون دلاری دست یافته است و این عدد بدین معناست که این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تابستان امسال نیز بوده است. چندی پیش نیز کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت دوم فیلم Wonder Woman، در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده