نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت فیلم Bride Of Frankenstein رسما تایید شد

کمپانی یونیورسال رسما اعلام کرد که فیلم Bride Of Frankenstein، دومین فیلم مجموعه هیولایی کلاسیک این کمپانی خواهد بود.

فیلم The Mummy (مومیایی) اولین فیلم دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال است که تابستان امسال اکران خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی فیلم بعدی این مجموعه را تایید کرده است. فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. کارگردانی این فیلم بر عهده بیل کاندن، کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) خواهد بود که اواخر ماه فروردین شایعات مذاکرات وی با کمپانی یونیورسال برای کارگردانی این فیلم منتشر شده بود. یونیورسال همچنین نام دنیای سینمایی هیولایی خود را نیز اعلام کرد.

Bride of Frankenstein

طبق گفته این کمپانی، جهان تاریک (Dark Universe)، نام این دنیای سینمایی است و اتفاقات فیلم‌هایی این مجموعه در یک دنیا رخ می‌دهد و اتفاقات این فیلم‌ها به هم مرتبط خواهد بود. همچنین یونیورسال با انتشار تصویری رسما حضور خاویر باردم و جانی دپ را در فیلم‌های آینده تایید و اعلام کرد. باردم در نقش فرانکنشتاین و دپ در نقش مرد نامرئی، در دنیای سینمایی Dark Universe به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، تاکنون بازیگر نقش عروس فرانکنشتاین انتخاب و معرفی نشده است. در بیانیه منتشر شده، کاندن در مورد بازسازی یک فیلم کلاسیک صحبت کرد. او گفت:

من بسیار هیجان زده هستم که می‌خواهم کارگردانی بازسازی فیلم Bride of Frankenstein را بر عهده داشته باشم و این فیلم را بسازم، به خصوص اینکه قرار است این فیلم براساس فیلم اصلی به کارگردانی جیمز ویل ساخته شود که هنوز هم منبع بسیار قوی و با پتانسیل زیادی است. عروس فرانکنشتاین همچنان نمادین‌ترین هیولای زن تاریخ سینما باقی مانده است و من برای ساخت فیلم Bride of Frankenstein عهد بسته‌ام. این فیلم، بزرگ‌ترین فیلمی است که تاکنون ساخت آن را بر عهده گرفته‌ام.

فیلم Bride of Frankenstein قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن امسال (۱۹ خرداد) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است. تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راسل کرو نیز قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل/آقای هاید را بازی کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده