نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تصویر فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نت‌فلیکس اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرد. 

شبکه نت‌فلیکس اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال علمی‌تخیلی چیزهای عجیب (Stranger Things) را منتشر کرد. این تصویر که توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شده است، سه شخصیت داستین هندرسون با بازی گاتن ماتارازو، مایک ویلر با بازی فین ولفهارد و لوکاس سینکلر با بازی کیلب مک‌لاگلین، را نشان می‌دهد که لباس شکارچیان روح (Ghostbusters) را بر تن کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Stranger Things Season 2 First Image

علاوه بر این، تایید شده است که اولین تیزر فصل دوم سریال Stranger Things در طی برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl که روز یکشنبه برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد. چندی پیش نیز اطلاعات جدیدی از نقش باب نیوبی با بازی شان آستین، در فصل دوم این سریال منتشر شده بود. همچنین صفحه رسمی توییتر این سریال اخیرا تصویری را منتشر کرده است که در نگاه اول شاید یک پیش بینی آب و هوای ساده باشد، اما با دقت بیشتر به نظر می‌رسد به تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things اشاره می‌کند. با انجام یک تفریق ساده تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) بدست می‌آید که احتمالا تاریخ انتشار فصل دوم این سریال خواهد بود.

 Possible S2 Stranger Things Premiere Date

 اواسط ماه آبان، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد. علاوه بر این، تایید شده است که شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. در ماه نوامبر، شاون لوی در مصاحبه‌‌ای اطلاعاتی در مورد داستان و اتفاقات فصل دوم این سریال ارائه کرد و توضیح داد که شخصیت‌های اصلی سریال در حال کنار آمدن با اتفاقات فصل اول این سریال هستند. او گفت:

ویل بایرز برای مدتی در دنیای وارونه حضور داشت. بنابراین او مصمم است که در شهر هاوکینز، در خانواده بایرز و در بین دوستانش همه چیز به حالت عادی بازگردد، او در حال مبارزه برای بازگشت شرایط عادی به زندگی خود و اطرافیانش است، هرچند شاید او نتواند موفق شود.

لوی کارگردانی دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things را بر عهده دارد. او تایید کرده که دو قسمت سوم و چهارم فصل دوم این سریال را کارگردانی کرده است. علاوه بر این، او کارگردانی فیلم آنچارتد (Uncharted) را نیز بر عهده گرفته است. طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود. اخیرا تصاویر و ویدیویی از نحوه ساخت و خلق موجود دموگورگان در فصل اول این سریال نیز منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده