نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

فیلمبرداری فصل دوم سریال Stranger Things آغاز شد

شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد.

تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) به طور رسمی آغاز شد. شبکه نت‌فلیکس تصویری گروهی از بازیگران نوجوان و اصلی سریال را که در حال خواندن متن فیلمنامه هستند، در صفحه رسمی این سریال در توییتر منتشر کرده است.

در این تصویر شاهد بازگشت شخصیت‌هایی چون داستین هندرسون با بازی گاتن ماتارازو، اسکات سینکلر با بازی کیلب مک‌لاگلین، ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ، جاناتان بایرز با بازی چارلی هیتون، ننسی ویلر با بازی ناتالیا دایر، مایک ویلر با بازی فین ولفهارد و استیو هارینگتون با بازی جو کری، در فصل دوم سریال Stranger Things هستیم. چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت، حال نت‌فلیکس با انتشار این تصویر این خبر را رسما تایید کرد و شخصیت ایلون در فصل دوم این سریال نیز حضور خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Stranger Things season 2 cast

پیش از تایید حضور شخصیت ایلون با بازی ملی بابی براون در فصل دوم سریال Stranger Things، مت و راس دافر، سازندگان سریال، در یک مصاحبه از مردد بودن خود برای بازگشت این شخصیت در فصل دوم این سریال خبر دادند. بابی براون نیز در یک مصاحبه ابراز امیدواری کرده بود که در فصل دوم سریال Stranger Things برای بازی در نقش ایلون، حضور داشته باشد. در همین حال، بابی براون با انتشار توییتی از بازگشت خود به سریال Stranger Things ابراز خوشحالی کرد و از برادران دافر بابت آن نیز تشکر کرد.

در تصویر منتشر شده، دیکر مونتگمری، بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers و سدی سنک، بازیگر سریال American Odyssey، نیز مشاهده می‌شود که قرار است نقش بیلی و مکس را در فصل دوم سریال Stranger Things بازی کنند. علاوه بر این دو نفر، دو بازیگر دیگر نیز به فصل دوم این سریال اضافه شده است که تاکنون نام این دو بازیگر اعلام نشده است. از نکات جالب دیگر این تصویر، وارونه بودن نام بازیگران است که اشاره‌ای به بازگشت دنیای وارونه در فصل دوم این سریال دارد.

فصل اول سریال Stranger Things هم اکنون بر روی شبکه استریم نت‌فلیکس در دسترس است و فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده