نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار تصاویر ساخت دموگورگان در سریال Stranger Things

شبکه استریم نت‌فلیکس اخیرا تصاویر و ویدیویی از نحوه ساخت و خلق موجود دموگورگان در سریال Stranger Things منتشر کرده است.

فصل اول سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) در تابستان امسال از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر و با استقبال گسترده بینندگان و منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان این سریال را یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۱۶ میلادی می‌دانند. در اوایل ماه شهریور، نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Stranger Things را برای پخش در سال ۲۰۱۷ تایید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ۹ قسمت پخش شود. مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، نیز در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت. 

سازندگان این سریال علمی تخیلی با استفاده از موجود ترسناکی به نام دموگورگان (Demogorgon) که از دنیای وارونه برای شکار به این دنیا می‌آمد، توانستند صحنه‌های ترسناک متعددی خلق و نفس بینندگان را در سینه حبس کنند. با این حال، شاید برای اکثر طرفداران سریال Stranger Things این سوال مطرح شده باشد که چگونه دموگورگان ساخته و در سریال استفاده شده است. اخیرا تصاویر و ویدیویی از پشت صحنه ساخت فصل اول این سریال منتشر شده است، در این تصاویر شاهد نحوه ساخت موجود دموگورگان هستیم و اینکه چگونه به این موجود زندگی داده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در این تصاویر شاهد هستیم که از یک بدلکار برای انجام حرکات دموگورگان استفاده شده است، همچنین ویدیویی از پشت صحنه فصل اول سریال Stranger Things نیز منتشر شده است. در این ویدیو که یک سر دموگورگان قابل مشاهده است، شاهد نحوه باز شدن دهان این موجود و صدای ترسناکی که از خود خارج می‌کند، هستیم. سازندگان با استفاده بسیار کم از CGI در ساخت دموگورگان سعی داشتند که تجربه واقعی‌تری را از این موجود ارائه دهند و اعتقاد داشتند که این نسخه بسیار ترسناک‌تر از نسخه تمام CGI خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

اواسط ماه آبان، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد. علاوه بر این، تایید شد که شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. با این حال، هنوز جزئیات و اطلاعاتی از داستان فصل دوم این سریال منتشر نشده است و مشخص نیست که شاهد بازگشت موجود دموگورگان نیز خواهیم بود یا خیر. با این وجود احتمال بازگشت این موجود بسیار کم است و انتظار می‌رود که در فصل دوم این سریال شاهد موجودات جدیدی از دنیای وارونه باشیم.

علاوه بر ایلون، شخصیت‌های دیگری چون داستین هندرسون با بازی گاتن ماتارازو، اسکات سینکلر با بازی کیلب مک‌لاگلین، ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ، جاناتان بایرز با بازی چارلی هیتون، ننسی ویلر با بازی ناتالیا دایر، مایک ویلر با بازی فین ولفهارد و استیو هارینگتون با بازی جو کری، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهند گشت. دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده