نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

کارگردان جدید فیلم Uncharted معرفی شد

کارگردان سریال Stranger Things سکان هدایت فیلم Uncharted را برعهده گرفت.

فرایند ساخت فیلم آنچارتد از سال ۲۰۰۹ آغاز شده است. با این حال افراد زیادی طی این مدت به عنوان کارگردان آن معرفی شده و سپس از پروژه کنار رفته‌اند. حال جدید‌ترین شخصی که به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شده است، شاون لوی، کارگردان برخی اپیزود‌های سریال Stranger Things است. همچنین ددلاین گزارش داده که روند ساخت فیلم آنچارتد این روز‌ها با سرعت بیش‌تری پیشرفت می‌کند.

لوی همچنین کارگردانی فیلم Arrival را برعهده داشته است که در تاریخ ۲۱ آبان در آمریکا اکران خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی چون امی آدامز و جرمی رنر ایفای نقش کرده‌اند. لوی همچنین کارگردانی برخی اپیزود‌های فصل دوم سریال Stranger Things را نیز برعهده خواهد داشت.

از دیگر افرادی که در تیم تهیه‌کنندگان فیلم Uncharted حضور دارند می‌توان به چارلز روون، اوی آراد و الکس گارتنر اشاره داشت. جو کارناهان، کارگردان دنباله فیلم Bad Boys، هم به عنوان نویسنده این فیلم معرفی شده است. وی پیش از این وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه فیلم‌هایی چون The A-Team ،Smokin' Aces و The Grey را برعهده داشته است. فعلا جزییات بیش‌تری از فیلم آنچارتد ارائه نشده و مشخص نیست که بازیگران این فیلم چه کسانی خواهند بود یا داستان آن چیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده