نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

فیلمنامه فیلم مستقل بتمن توسط نویسنده Justice League بازنویسی می شود

طبق شایعات منتشر شده، فیلمنامه فیلم مستقل بتمن توسط کریس تریو، بازنویسی می‌شود.

طی هفته اخیر، بن افلک با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که دیگر کارگردانی فیلم مستقل بتمن (The Batman) را بر عهده نخواهد داشت. حال گفته می‌شود که کریس تریو قرار است فیلمنامه این فیلم را بازنویسی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، تریو قرار است پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم مستقل بتمن که توسط افلک و جف جانز، رئیس جدید دی‌سی اینترتینمنت، را نوشته شده بود، بازنویسی کند. تریو پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم آرگو (Argo) برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود.

تریو همچنین در نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) به دیوید اس. گویر کمک کرده بود. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز بر عهده تریو بوده است. او همچنین قرار است فیلمنامه فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) را نیز بنویسد. کار نوشتن داستان دو قسمت فیلم Justice League نیز بر عهده زک اسنایدر بوده است که کارگردانی این دو فیلم را نیز بر عهده دارد. با این وجود کمپانی برادران وارنر و دی‌سی تاکنون اظهار نظر رسمی به این خبر نداشته‌اند.

Chris Terrio In Argo

افلک با وجود اینکه دیگر کارگردانی فیلم بتمن را بر عهده ندارد، اما همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر نقش بروس وین / بتمن، در این فیلم حضور خواهد داشت. ددلاین اضافه می‌کند که این یک تصمیم دو جانبه بین افلک و برادران وارنر بوده است که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نداشته باشد. کمپانی برادران وارنر در حال حاضر به دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم مستقل بتمن است، با این حال، هنوز نام گزینه‌های مدنظر و رسمی این کمپانی منتشر نشده است. با این وجود انتظار می‌رود که بزودی جانشین افلک مشخص و معرفی شود.

با این حال، طبق شایعات و خبرهایی تایید نشده، فیلم The Batman احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند. فیلم Justice League نیز قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده