نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

بن افلک مطمئن نیست که فیلم مستقل The Batman را کارگردانی خواهد کرد

بن افلک در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که اگر شرایط محیا نباشد فیلم The Batman را کارگردانی نخواهد کرد.

دنیای دی‌سی با اکران دو فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) و لیگ عدالت (Justice League) در طی سال ۲۰۱۷ میلادی گسترش خواهد یافت و علاقه‌مندان امیدوار هستند که وارنر و دی‌سی سرانجام به وعده‌های خود در این دو فیلم عمل کنند. فیلم مستقل بتمن (The Batman) به کارگردانی بن افلک، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای دی‌سی است. افلک اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) در نقش بروس وین / بتمن ظاهر شد و بازی او با استقبال خوبی از سوی طرفداران شوالیه تاریکی روبرو شد و طرفداران خواستار ساخت فیلم مستقل بتمن توسط این فیلمساز برنده جایزه اسکار شدند.

با وجود آن که انتظار می‌رفت فیلم The Batman در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما مدتی بعد اعلام شد که اکران فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) به نفع فیلم The Batman، به تعویق افتاده است. افلک مدتی بعد گفت که هیچ عجله‌ای برای ساخت این فیلم ندارد چرا که نمی‌خواهد در انتهای کار فیلمی سطحی و متوسط ساخته باشد. او در مصاحبه دیگری گفته بود که اگر این فیلم در مسیر صحیحی قرار بگیرد و او از همه چیز ۱۰۰٪ مطمئن شود، فیلمبرداری و ساخت فیلم بتمن را آغاز خواهد کرد. افلک به تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت گاردین برای فیلم جدیدش که تا شب زنده بمان (Live by Night) نام دارد، انجام داده است. او در این مصاحبه گفت که هنوز کاملا مطمئن نیست که فیلم بتمن را کارگردانی خواهد کرد یا خیر. او در ادامه اضافه کرد که اگر همه چیز محیا نباشد پشت دوربین نخواهد رفت. افک در این رابطه گفت:

ایده خوبی را در اختیار داریم. اما هنوز چیزی برای ساختن آماده نیست و فیلمنامه‌ای نیز وجود ندارد. اگر هر چیزی که من می‌خواهم محیا نشود این فیلم را نخواهم ساخت.

Batman in Batman v Superman: Dawn of Justice

این خبر بدون شک برای طرفداران شوالیه تاریکی خبر نگران کننده‌ای است. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که فیلمبرداری فیلم مستقل بتمن از بهار یا تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. جرمی آیرونز که نقش آلفرد پنی‌ورث را در فیلم Batman v Superman بر عهده داشت، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ورایتی انجام داد که با توجه به صحبت‌های او، احتمالا فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. او در این مصاحبه اعلام کرد که ممکن است فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال آینده آغاز شود.

افلک که علاوه بر بازی در نقش بروس وین / بتمن، کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم مستقل بتمن را نیز بر عهده دارد، پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است The Batman نام فیلم جدید شوالیه تاریکی باشد، با این حال، افلک مدتی پس از این مصاحبه گفت که هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده استبن افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده