// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی های کارتونی اندروید 2021 | از ریک و مورتی تا وان پیس

در این مقاله به سراغ معرفی بهترین بازی های اندرویدی رفته‌ایم که از روی انیمیشن‌ ساخته‌ شده‌اند. آثاری که تجربه آن‌ها برای هر کدام ما می‌تواند لذت‌بخش و بعضا نوستالژیک باشد.

در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی بازی های اندرویدی برویم که سازندگان آن‌ها را با اقتباس از انیمه‌های ژاپنی و کارتون‌های غربی ساخته‌اند. آثاری همچون انیمه‌های بلیچ، وان پیس، دراگون بال و انیمیشن‌های غربی همانند عصر یخبندان (Ice Age)، ریک و مورتی و غیره نمونه‌هایی از مجموعه‌هایی هستند که می‌توانید بازی موبایل آن‌ها را در فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید و از تجربه آن‌ها روی موبایل خود لذت ببرید. بدون شک قرار گرفتن در نقش قهرمانان داستانی این انیمیشن‌ها در بازی‌های موبایل می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان و طرفداران این آثار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. از همین رو در ادامه از بازی های کارتونی اندروید صحبت کرده‌ایم که از روی انیمیشن ساخته شده‌اند. بازی‌های این فهرست براساس حروف الفبای انگلیسی هستند و رتبه‌بندی خاص دیگری ندارند.


بهترین بازی های انیمیشن برای اندروید

مبارزه نوبتی در بازی The Seven Deadly Sins

۲۰- بازی The Seven Deadly Sins‏

بازی هفت گناه کبیره

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Netmarble
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

اگر از علاقه‌مندان انیمه‌های ژاپنی باشید احتمالا نام مجموعه The Seven Deadly Sins‏ را به گوش شنیده‌اید. حال استودیو نت‌ماربل نسخه موبایل این انیمه را غالب یک بازی نقش‌آفرینی در اختیار مخاطبان قرار داده است که در جریان داستان آن اعضای گروه «هفت گناه کبیره» که به‌عنوان قوی‌ترین شوالیه‌های سرزمین بریتانیا شناخته می‌شوند، به‌دلیل یک دسیسه از هم می‌پاشند و هرکدام در گوشه‌ای از جهان قرار می‌گیرند. در این بین الیزابت، که به‌عنوان شاهزاده سرزمین قلمرو لیونس شناخته می‌شود برای جلوگیری از نابودی سرزمینش جست‌وجو برای یافتن اعضای این گروه را آغاز می‌کند. بازی فصل‌های اول انیمه را به‌صورت خلاصه روایت کرده و به‌خوبی بازیکنان را با موارد داستانی این مجموعه آشنا می‌کند.

گیم‌پلی بازی مبتنی بر جمع‌آوری کارت و استفاده از آن‌ها در نبرد با دشمنان چیده شده است. به‌صورتی‌که هرکدام از شخصیت‌های اصلی مهارت‌های مخصوصی دارند و شما باید با یک استراتژی مناسب و با ترکیبی درست از کارت‌ها، توانایی‌ها و مهارت‌های خود را افزایش دهید. شما می‌توانید هرکدام از شخصیت‌های تیم‌ خود را با پوشش‌های مختلف شخصی‌سازی کنید و هرآن‌طور که دوست دارین بازی را پیش ببرید. دنیای بازی به‌صورت چندنفره است و شما می‌توانید با بازیکنان سراسر جهان همراه شوید و به جنگ دشمنان بروید. از دیگر نکات قوت بازی می‌توان به گرافیک چشم‌نواز و طراحی انیمه‌گونه شخصیت‌ها و محیط‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود علاقه‌مندان این مجموعه به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند.

دانلود بازی اندروید The Seven Deadly Sins‏

دانلود گوگل پلی Google Play


لاکپشت‌های نینجا در TMNT: Mutant Madness

۱۹- بازی TMNT: Mutant Madness‏

بازی لاک پشت های نینجا

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Kongregate‏
  • مناسب برای افراد بالای ۱۰ سال
  • قیمت: رایگان

مجموعه لاکشپت های نینجا یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های کارتونی است بسیاری از ما با شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن خاطره داریم. در بازی TMNT: Mutant Madness حالا شما می‌توانید کنترل شخصیت‌های رافائل، لئوناردو، مایکل‌آنجلو و دوناتلو را به‌عهده گیرید و خود را برای نبرد آماده کنید. سازندگان در بازی به‌شما اجازه می‌دهند تا تیم خود را از میان شخصیت‌های این مجموعه از قهرمانان آن گرفته تا شخصیت‌های منفی انتخاب کنید و به مبارزه با بُعد X بروید.

البته که در این راه شما می‌توانید تیم خود را آموزش دهید تا توانایی‌های کارت‌های آن‌ها بهبود پیدا کند و با پشت سر گذاشتن هر مبارزه، قهرمانان جدیدی را آزاد کنید. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و طراحی کاراکترها به‌صورت کودکانه انجام گرفته است. درنهایت اگر از طرفداران مجموعه لاکپشت‌های نینجا هستید، TMNT: Mutant Madness‏‏ می‌تواند خاطرات شما از این سری محبوب را زنده کند.

دانلود بازی اندروید TMNT: Mutant Madness‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزات در بازی Sword Art Online Memory Defrag

۱۸- بازی SWORD ART ONLINE: Memory Defrag‏‏

بازی سورت آرت آنلاین (هنر شمشیرزنی آنلاین)

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: باندای نامکو‏
  • مناسب برای افراد ۱۰ سال به بالا
  • قیمت: رایگان

SWORD ART ONLINE: Memory Defrag‏‏ یک بازی نقش‌آفرینی اکشن از استودیو باندای نامکو است که به بازیکنان اجازه می‌دهد دنیای انیمه سورت آرت آنلاین را از نزدیک حس کنند و با شخصیت‌های این مجموعه همانند Kirito Asuna و غیره همراه شوند. در جریان بازی شما باید به مهارت‌های مختلف شخصیت‌ها را آزاد کنید و به‌وسیله آن‌ها در مقابل ارتش دشمنان قرار گیرید. سازندگان مهارت‌ها و سلاح‌های مختلفی را در بازی گنجانده‌اند که از بین آن‌ها می‌توانید به تیرکمان، اسلحه یا حتی جادو اشاره کرد.

در بخش چندنفره نیز شما قادر هستید تا با دوستان خود همراه شوید و با کمک یکدیگر هیولاهای غول‌آسای پیش‌روی‌تان را از بین ببرید. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و کارتونی است و درکنار موسیقی‌های گوش‌نواز خود تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. درمجموع SWORD ART ONLINE: Memory Defrag به‌عنوان یک اثر نقش‌آفرینی می‌توان به یکی از بهترین بازی های اندروید که از روی انیمیشن ساخته شده‌ اند تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید SWORD ART ONLINE: Memory Defrag‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت پاتریک در SpongeBob: Krusty Cook-Off

۱۷- بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

بازی باب اسفنجی

  • سبک: کژوال
  • استودیو: Tilting Point
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای کارتونی که در سراسر جهان شناخته شده است، باب اسفنجی است. حال استودیو Tilting Point در بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off اثری کژوال را پیش‌روی بازیکنان قرار داده است که در جریان آن آقای خرچنگ تصمیم می‌گیرد تا یک فست‌فود راه‌اندازی کند و مدیریت آن را به باب اسفنجی بسپارد. شما با قرار گرفتن در نقش باب اسفنجی حالا باید رستوران خود را مدیریت کنید و خواسته‌های مشتریان را برآورده سازید. به‌صورتی‌که هرکدام از مشتریان منوی مخصوص خود را از شما درخواست می‌کنند و این شما هستید که باید با دقت مواد اولیه را درکنار هم قرار داده و غذایی خوش‌مزه را به آن‌ها تحویل دهید.

گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که سفارش‌ها از یک غذای ساده شروع و در ادامه به دستور‌العمل‌ها و ساندویچ‌های دشوارتر کشیده می‌شود. شما می‌توانید با کسب درآمد، تجهیزات رستوران خود را ارتقا دهید تا بتوانید با سرعت بیشتر و با کیفیت بیشتری به مشتریان خدمات‌رسانی کنید. بدون شک ملاقات دوباره شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محبوب این مجموعه در بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off باعث می‌شود به‌شدت از تجربه آن لذت ببرید.


میدان نبرد در South Park: Phone Destroyer

۱۶- بازی South Park: Phone Destroyer™ - Battle Card Game‏

بازی ساوت پارک

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: یوبی‌سافت
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بدون شک لقب یکی از جذاب‌ترین و خنده‌دارترین انیمیشن‌های تاریخ را می‌توان به مجموعه South Park اختصاص دارد. مجموعه‌ای که شاید در ظاهر یک کارتون کودکانه باشد، اما مخاطب اغلب محتوای آن جمعیت بزرگسال است. در این بازی شما کنترل پسرکی را به‌عهده می‌گیرید که به‌عنوان یک شخص‌ تازه‌وارد به دنیای South Park راه پیدا کرده است. از همان ابتدا بازی به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را هرآن‌گونه که می‌خواهید طراحی و شخصی‌سازی کنید. سپس با وارد شدن به بازی با یک سیستم جمع‌آوری کارت روبه‌رو می‌شوید. کارت‌هایی که درواقع شخصیت‌های مختلف دنیای مجموعه South Park را تشکیل داده‌اند و هرکدام مهارت‌های مخصوص به خود را دارا هستند.

در جریان بازی شما باید میز کارت خود را از میان مجموعه‌ کارت‌هایی که آزاد کرده‌اید، چینش کنید و با انتخاب بهترین استراتژی وارد مبارزه شوید. شما می‌توانید با ارتقا کارت‌هایی که در دست دارید، قدرت و توانایی شخصیت‌ اصلی بازی را بهبود ببخشید. در مجموع درکنار گرافیک کارتونی جذاب، سیستم دیالوگ‌های به‌شدت مفرح شخصیت‌های این بازی باعث شده است تا South Park: Phone Destroyer به تجربه بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید South Park: Phone Destroyer‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


اسمورف‌ها در Smurfs Bubble Shooter Story

۱۵- بازی Smurfs Bubble Shooter Story‏

بازی اسمورف ها

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Sony Pictures Television‏
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان

یکی دیگر از مجموعه انیمیشن‌های معروف و محبوب را می‌توان کارتون اسمورف‌ها قلمداد کرد که ابتدا در دهه ۸۰ میلادی در تلویزیون‌های خانگی پخش شد. Smurfs Bubble Shooter Story‏ درواقع یک بازی سبک مچ‌تری است که با حال و هوایی از این انیمیشن شما در دهکده این موجودات آبی‌رنگ دوست‌داشتنی قرار می‌دهد. در این بازی با هر مرحله‌ای که پشت‌سر می‌گذارید، شما Coin و Smurfberry به‌دست می‌آورید که به‌عنوان پول داخل بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌وسیله آن‌ها می‌توانید دهکده اسمورف‌ها را تزئین کنید. شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف این مجموعه همانند پاپا اسمورف، اسمورفِت، هِفتی و غیره را انتخاب کنید که در مجموع تعداد آن‌ها به بیش از ۱۵۰ عدد می‌رسد.

از سویی دیگر باید مواظب باشید،‌ چرا که شخصیت‌های منفی Gargamel و Azrael در کمین شما نشسته‌اند و تصمیم دارند تا اسمورف‌ها را گیر بیاندازند. گیم‌پلی بازی همانند دیگر آثار این سبک بدین صورت است که شما باید سه حباب مشابه را درکنار هم قرار دهید تا برای پیش‌روی در ماجراجویی‌ که پیش‌روی‌تان قرار گرفته است، معماها را حل کنید. در این بین می‌توانید از بوسترها و قدرت‌های مختلف اسمورف‌ها بهره بگیرید تا چالش‌های بازی را پشت‌سر بگذارید.

دانلود بازی اندروید Smurfs Bubble Shooter Story‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت‌های مختلف مورتی در Rick and Morty: Pocket Mortys

۱۴- بازی Rick and Morty: Pocket Mortys‏‏

بازی ریک و مورتی

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: [adult swim] games‏‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

یکی از انیمیشن‌هایی که در سال‌های اخیر مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کرده است، Rick and Morty نام دارد. در بازی Rick and Morty: Pocket Mortys‏ حالا شما نقش ریک را به‌عهده گرفته‌اید و تا جایی که می‌توانید باید از مورتی سو استفاده کنید! در جریان داستان بازی یک ریک مرموز از یک پورتال ناگهان بیرون می‌آید و زندگی شما را نابود می‌کند. او شما را درون یک بُعد ناشناخته گیر می‌اندازد و پس از آن متوجه می‌شوید که جمع‌آوری مورتی‌های دنیاهای مختلف می‌تواند راه چاره شما باشد. بعد از اتفاقات متعدد شما سلاح پورتالی خود را از دست می‌دهید و حالا باید ریک‌های سراسر مولتی‌ورس را از بین ببرید تا بتوانید به زندگی خود بازگردید.

گیم‌پلی بازی بدین صورت است که درواقع شما باید نسخه‌های مختلفی از مورتی را گیر بیاندازید و آن‌ها را آموزش دهید و با کمک آن‌ها باید به دنیاهای مختلف بروید و ریک‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. در بازی بیش از ۳۰۰ نوع مورتی مختلف وجود دارد که هرکدام به‌نوبه خود منحصربه‌فرد هستند و توانایی‌ها و مهارت‌های مختلفی دارند. جالب است بدانید که در بخش چندنفره می‌توانید مورتی‌هایی که آموزش داده‌اید با دوستان خود معامله کنید و حتی به آن‌ها با مبارزه بپردازید. بازی از سیستم کرفتینگ هم بهره می‌برد و به شما اجازه می‌دهد با ساخت آیتم‌های مختلف، مأموریت‌های اصلی و جانبی گوناگون را به اتمام برسانید.

دانلود بازی اندروید Rick and Morty: Pocket Mortys‏

دانلود گوگل پلی Google Play


انواع پوکمون در Pokémon GO

۱۳- بازی Pokémon GO‏‏

بازی پوکمون گو

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Niantic, Inc.‏‏
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان

اگر خاطرتان باشد سال ۲۰۱۶ میلادی بود که استودیو نیانتیک لبز با معرفی بازی پوکمون گو روی پلتفرم موبایل، مردم بسیاری را به نصب و تجربه این بازی مشتاق کرد. Pokémon GO یک بازی واقعیت افزوده است که درواقع بخشی از مجموعه محبوب پوکِمون‌ها به‌شمار می‌رود که با استفاده از جی‌پی‌اس و دوربین موبایل به کاربران اجازه می‌دهد تا در محیط اطراف خود این موجودات دوست‌داشتنی را پیدا کنند. پس از پیدا کردن پوکمون‌ها شما باید آن‌ها را تربیت و بزرگ کنید و آن‌ها را برای مبارزات مختلف با دیگر موجودات آماده سازید. از نکات جالب توجه بازی تنوع بسیار بالای پوکمون‌ها است که ابتدا کار خود را با ۱۵۰ گونه پوکمون آغاز کرد و تا سال ۲۰۲۰ این تعداد را به ۶۰۰ عدد رساند.

گیم‌پلی بازی بدین صورت است که ابتدا شخصیت شما در نقشه محیط اطراف‌تان قرار می‌گیرد و باید با گشت‌وگذار در محیط واقعی به جست‌وجوی پوکمون‌ها بپردازید. بعد از اینکه پوکمون را پیدا کردید وارد قسمت دوربین موبایل می‌شوید و باید به‌سمت مدل سه‌بعدی پوکمون یک Poke Ball پرتاب کنید تا بتوانید او را گیر بیاندازید. بسیاری از این پوکمون‌ها در مکان‌هایی پیدا می‌شوند که به نوع آن‌ها بستگی دارد. برای مثال پوکمون نوع آب را دقیقا می‌توانید در مکانی همانند نزدیکی دریاچه پیدا کنید. در مجموع اگر از علاقه‌مندان آثار واقعیت افزوده هستید و دوست دارید پوکمون خود را داشته باشید، بازی Pokémon GO بهترین انتخاب شما است.

دانلود بازی اندروید Pokémon GO‏

دانلود گوگل پلی Google Play


مشت زدن سایتاما در One-Punch Man: Road to Hero 2.0‏

۱۲- بازی One-Punch Man: Road to Hero 2.0‏ ‏

بازی وان پانج من

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: OASIS GAMES LIMITED‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

One-Punch Man: Road to Hero 2.0‏ یکی دیگر از بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژی ساخته شده از روی انیمه است که در جریان آن با سایتاما همراه می‌شوید. ابرقهرمانی که به‌دلیل تمرین‌های بسیار زیاد موهای خود را از دست داده و حالا به‌حدی از قدرت رسیده است که تنها با یک مشت می‌تواند دشمنان خود را از پای دربیاورد. با افزایش محبوبیت مانگا و انیمه مجموعه وان‌پانچ من حالا علاقه‌مندان می‌توانند بازی این اثر را روی گوشی‌های همراه خود تجربه کنند.

سازندگان برای تنوع بخشیدن به بازی خود حالت‌های مختلفی را درون آن قرار داده‌اند. برای مثال در بخش داستانی در نقش سایتاما قرار می‌گیرید و به‌همراه دوستان خود باید دشمنان مختلفی را که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید شکست دهید. در بخش Extreme Trial وارد یک برج نامحدود می‌شوید و با چالش کشیدن مهارت‌های خود سعی می‌کنید توانایی‌های سایتاما را بهبود بخشید. در بخش PvP Tournament وارد بخش Fight Arena می‌شوید و با دیگر بازیکنان به‌صورت رودررو به‌مبارزه می‌کنید. مبارزات بازی از هیجان بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید بسیاری از حرکات و ضربات مخصوص سایتاما را که در انیمیشن و مانگای آن مشاهده کرده‌اید، در بازی پیاده کنید.

دانلود بازی اندروید One-Punch Man: Road to Hero 2.0

دانلود گوگل پلی Google Play


لوفی کلاه‌ حصیری در ONE PIECE TREASURE CRUISE

۱۱- بازی ONE PIECE TREASURE CRUISE‏‏

بازی وان پیس

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: باندای نامکو‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی بعدی به انیمه معروف و محبوب وان پیس اختصاص دارد. وان پیس روایت‌گر زندگی نوجوانی به‌نام لوفی است که با آرزوی تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی دل به دریا می‌زند و در بین راه دوستان مختلفی را پیدا می‌کند. او پس از مدتی گروه دزدان دریایی کلاه‌حصیری را تشکیل می‌دهد و متوجه می‌شود برای رسیدن به هدف خود باید راه درازی را طی کند. در بازی ONE PIECE TREASURE CRUISE‏ شما می‌توانید با شخصیت‌های مختلف دنیای این مجموعه همراه شوید و آن‌ها را به‌عنوان اعضای تیم خود گرد هم آورید. از خود اعضای گروه دزد دریایی کلاه حصیری گرفته تا وارلردهای دریا، قبیله مینک، دزدان دریایی وایت‌برد و غیره، همه و همه در این بازی حضور دارند. علاوه‌بر آن شما همچنین می‌توانید انواع کشتی معروف این مجموعه را برای خود فراهم کنید و در مناطق مختلف دنیای این مجموعه همانند ایست بلو و گرند لاین گشت‌و‌گذار کنید.

گیم‌پلی بازی به‌صورت استراتژی و نوبتی است و کافی است شما با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش به مبارزه بپردازید. درمجموع اگر از علاقه‌مندان وان پیس و دنیای دزدان دریایی هستید، تجربه ONE PIECE TREASURE CRUISE می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید ONE PIECE TREASURE CRUISE‏

دانلود گوگل پلی Google Play


ایزوکو میدوریا در My Hero Academia: The Strongest Hero

۱۰- بازی My Hero Academia: The Strongest Hero‏

بازی مدرسه قهرمانی من

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Sony Pictures Television‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

My Hero Academia یکی دیگر از انیمه‌های محبوب چندسال اخیر است که در جریان آن مخاطبان با شخصیت ایزوکو میدوریا همراه می‌شوند. در دنیای این مجموعه، وجود ابرقهرمانان به امری عادی تبدیل شده است و ایزوکو آرزو دارد تا بتواند به یکی از آن‌ها تبدیل شود. با وقوع اتفاق‌های مختلف ایزوکو به دبیرستانی فرستاده می‌شود تا بتواند برای تبدیل شدن به یکی از همین ابرقهرمانان، آموزش ببیند. حال شما می‌توانید با نصب بازی My Hero Academia: The Strongest Hero دنیای شهر Honei را از نزدیک با تمامی قهرمانان و ضدقهرمانان‌ آن تجربه کنید. درواقع در این بازی نقش‌آفرینی شما می‌توانید کنترل یکی از شخصیت‌های دنیای My Hero Academia را به‌عهده بگیرید، سخت تمرین کنید، مهارت‌های آن‌ها را ارتقا دهید، تجهیزات مختلف تهیه کنید و آن‌ها را به نوک قله رده‌بندی قهرمانان دنیای بازی ببرید.

علاوه‌بر شخصیت‌های قهرمان بازی همچنین شما می‌توانید شخصیت‌های ضدقهرمانی همانند Hero Killer Stain و غیره را به عضویت تیم خود دربیاورید. البته که بازی بخش چند‌نفره را هم در خود قرار داده است و به شما اجازه می‌دهد درکنار انجام اعمال دنیای با دیگر بازیکنان نیز به مبارزه بپردازید. علاوه‌بر موارد گفته شده شما می‌توانید به Hero Unionها بپیوندید و همانند انیمه خوابگاه‌های Heights Alliance را مطابق میل خود تزئین کنید. بازی My Hero Academia: The Strongest Hero با ارائه تجربه جذاب از دنیای قهرمانان، به یکی از بهترین بازی های اندروید که از روی انیمیشن ساخته شده‌ اند، تبدیل شده است.

دانلود بازی اندروید My Hero Academia: The Strongest Hero Anime RPG‏

دانلود گوگل پلی Google Play


فرار مینیون در Minion Rush: infinite run

۹- بازی Minion Rush‏‏

بازی مینیون راش

  • سبک: کژوال
  • استودیو: گیم‌لافت
  • مناسب برای افراد ۱۰ سال به بالا
  • قیمت: رایگان

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های موبایل، سبک Run یا دوندگی (به سبک بی‌پایان یا Endless هم شناخته می‌شود) است که در آن شخصیت اصلی در حال دویدن است و بازیکنان باید با جهت دادن به مسیر دویدن از برخورد با موانع جلوگیری کند. در بازی Minion Rush به دنیای انیمیشن Despicable Me می‌رویم با مینیون‌های دوست‌داشتنی زردرنگ آن همراه می‌شویم. شما باید از همان ابتدا کنترل یکی از مینیون‌ها را به‌عهده بگیرید و وارد مسیری خطرناک و پر پیچ‌وخم شوید، از موانع عبور کنید و مواظب باشید تا گیر نیافتید. شما می‌توانید با به‌اتمام رساندن مراحل مخصوص این بازی، داستان‌ها و جوایز مختلفی را آزاد کنید.

در بازی مکان‌های مختلفی از مجموعه انیمیشن وجود دارد که هرکدام طراحی مخصوص به‌خود را دارد. شما می‌توانید وارد مخفیگاه وکتور شوید، به ساحل سر بزنید و حتی در زمان سفر کنید. درکنار موارد گفته شده می‌توان به پوسته‌های جذاب مینیون‌ها اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از هرکدام آن‌ها یک مهارت ویژه را در اختیار شخصیت بازی قرار دهید. توانایی‌ همانند امتیاز اضافی، سرعت بالاتر و توانایی گرفتن موزهای بیشتر تنها بخشی از این توانایی‌ها را شامل می‌شود. مینیون راش بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سبک دوندگی است که علاقه‌مندان این‌گونه بازی‌ها می‌توانند به‌شدت از تجربه آن لذت ببرند.

دانلود بازی اندروید Minion Rush: infinite run game‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد باگز بانی با دافی داک در بازی لونی تونز

۸- بازی Looney Tunes™ World of Mayhem‏

بازی لونی تونز

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Scopely‏
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان

در این بازی تمامی شخصیت‌های دنیای کارتونی لونی تونز گرد هم آمده‌اند تا خاطرات دوران کودکی شما را زنده کنند. شخصیت‌هایی همانند رود رانر، توئیتی، کایوتی و غیره در این بازی حضور دارند. درواقع شما در این بازی می‌توانید شخصیت‌های محبوب خود را جمع‌ کنید و قابلیت‌ها توانایی‌های مبارزه آن‌ها را کشف کنید. سیستم مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و با گرافیک کارتونی خود بسیار نوستالژیک جلوه می‌کند. سازندگان به کاربران اجازه می‌دهند تا دنیای خود را در جهان کارتونی لونی‌ تونز بسازند و مراحل را انتخاب کرده و شخصیت‌های خود را بهبود دهند.

در جریان بازی می‌توانید وقایع کارتون‌های واقعی را بازسازی کنید؛ برای مثال می‌توانید تجربه‌ای جدید از دشمنی دیرینه بین Wile E Coyote و Roadrunner یا شخصیت‌های Tweety و Sylvester داشته باشید. همچنین می‌توانید در بخش چندنفره به رقابت آنلاین بپردازید و در رقابت‌های PvP جعبه‌هایی را که انواع پاورآپ درون خود جای داده‌اند، از سایر بازیکنان به سرقت ببرید. بدون شک بازی Looney Tunes™ World of Mayhem یک تجربه نوستالژیک و لذت‌بخش برای تمامی ما به‌شمار می‌رود، چرا که در کودکی با بسیاری از شخصیت‌های این مجموعه خاطرات بسیاری داریم.

دانلود بازی اندروید Looney Tunes World of Mayhem‏

دانلود گوگل پلی Google Play


ساخت دهکده در Ice Age Village‏

۷- بازی Ice Age Village‏

بازی عصر یخبندان

  • سبک: معمایی
  • استودیو: گیم‌لافت‏
  • مناسب برای افراد ۱۰ سال به بالا
  • قیمت: رایگان

یکی دیگر از انیمیشن‌هایی که بسیاری از ما با آن‌ خاطره داریم، Ice Age همان عصر یخبندان است. از شخصیت سید گرفته تا آن سنجاب بازیگوشی که همیشه به‌دنبال بلوط مورد علاقه‌اش بود، جزوی از کودکی ما را تشکیل داده‌اند. حال استودیو گیم‌لافت با بازی Ice Age Village شخصیت‌ها و دنیای این انیمیشن را به پلتفم موبایل آورده است. اثری که درواقع یک بازی شهرسازی در جریان آن بازیکنان باید برای حیوانات مختلف همانند راکون‌ها، کوسه‌ها، میمون‌ها و ... سرپناه درست کنند.

در جریان بازی شما می‌توانید کنترل شخصیت‌های مختلفی همانند Manny، سید، دیگو و Scrat را به‌عهده بگیرید و به دنیای مجموعه عصر یخبندان وارد شوید. درکنار حیوانات گفته شده نباید حضور دایناسورها را در دنیای بازی فراموش کنیم. سازندگان همچنین درطول بازی مینی‌گیم‌های مختلفی را قرار داده‌اند که در جریان هرکدام از آن‌ها باید یک مأموریت‌ خاص را به‌ثمر برسانید. درنهایت می‌توان بازی Ice Age Village را اثری معرفی کرد که با ارائه گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده می‌تواند ساعت‌ها مخاطب خود را درگیر محتویات خود کند.

دانلود بازی اندروید Ice Age Village‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت فرانکشتاین در Hotel Transylvania Adventures

۶- بازی Hotel Transylvania Adventures‏

بازی هتل ترنسیلوانیا ادونچر

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Crazy Labs by TabTale‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

Hotel Transylvania Adventures یک بازی ماجراجویی ساخته استودیو TabTale است که در جریان داستان آن، مَویس (Mavis) به‌صورت تصادفی Wolf Pupهای شیطانی را آزاد کرده و حالا به‌عنوان تنبیه خانه‌نشین شده است. شما باید به او کمک کنید تا فرار کند، از روی موانع پرش کند و Wolf Pups ها را پیدا کرده و از خساراتی را که آن‌ها به هتل ترانسیلوانیا وارده کرده‌اند، جبران کند. در جریان گیم‌پلی بازی شما کنترل هرکدام از شخصیت‌های محبوب مجموعه را به‌عهده می‌گیرید و درحالی که درحال دویدن هستید، باید از روی موانع پرش کنید و تا جایی که می‌توانید بازی را پیش ببرید. Wolf Pupها بسیار کوچک هستند و به‌خوبی می‌توانند خود را پنهان کنند و شما باید قبل از آن‌که هتل را کاملا نابود کنند، آن‌ها پیدا کنید. درطول مسیر تا جایی که می‌توانید سکه جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای بازسازی هتل استفاده کنید.

درواقع هدف شما این است که همه‌چیز را در هتل تعمیر کنید تا عمه لیدیا، مویس را ببخشد. بازی در مجموع چهار بخش کلی دارد که نزدیک به ۸۰ مرحله پلتفرمر را تشکیل می‌دهند. هرشخصیت شامل شخصیت خود دراکولا یک توانایی ویژه دارند که می‌توان از آن‌ها برای پیش‌روی در بازی استفاده کرد. گیم‌پلی بازی به‌صورتی است که هرچه شما در آن پیش‌روی کنید، طبقات و اتاق‌های جدیدی برای‌تان باز و ظاهر می‌شود. برای به‌اتمام اهداف شما می‌توانید مراحل را دوباره بازی کنید و برای بازسازی هتل بهترین امتیار را نصیب خود کنید.

دانلود بازی اندروید Hotel Transylvania Adventures‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت Fry در بازی Futurama: Worlds of Tomorrow

۵- بازی Futurama: Worlds of Tomorrow‏

بازی آینده نما (فیوچراما)

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Jam City, Inc.‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی بعدی فهرست به یک اثر سرگرم‌کننده اختصاص دارد که براساس انیمیشن Futurama ساخته شده است. در بخش گیم‌پلی همان‌طور که گفته شد شما کنترل شخصیت‌های کارتونی مجموعه Futurama را به‌عهده می‌گیرید. شما در بازی می‌توانید علاوه‌بر چینش دکوراسیون شهر نیویورک جدید، به ماه، مریخ، سیاره اومکیرون پرسی ۸ و ... سفر کرده و منابع مورد نیاز را جمع‌آوری کنید. سیستم کنترلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و بازیکنان از این طریق می‌توانند با المان‌های محیطی بازی تعامل برقرار کنند.

به‌صورت کلی، بخش گیم‌پلی در بازی Futurama: Worlds of Tomorrow در زمینه سیستم مبارزات از تنوع بالایی برخوردار است و درکنار آن با ارائه مکانیزم کاوش و تعاملات جذاب، به یک اثر ماجراجویی بسیار سرگرم‌کننده برای مخاطبان تبدیل شده است. همچنین سازندگان در بازی به بازیکنان حق انتخاب دیالوگ را داده‌اند و تا روند داستانی را آن‌گونه که می‌خواهند پیش ببرند. علاوه‌بر موارد مذکور بازی قابلیت شخصی‌سازی هم دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد پوشش و ظاهر شخصیت‌ها را هرگونه که بخواهید شبیه‌سازی کنید.

دانلود بازی اندروید Futurama: Worlds of Tomorrow‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


گوکو و گوهان در DRAGON BALL LEGENDS

۴- بازی DRAGON BALL LEGENDS‏‏

بازی درگون بال لجندز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: باندای نامکو‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی بعدی این فهرست به یکی دیگر از آثاری اختصاص دارد که به‌سراغ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی رفته است. DRAGON BALL LEGENDS درواقع یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده از روی مجموعه دراگون بال است که استودیو باندای نامکو وظیفه توسعه و انتشار آن را به‌عهده داشته است. این بازی شامل نبردهای حماسی نقش‌آفرینی و سه‌بعدی با طراحی‌های اصلی انیمه دراگون بال است که در قالب یک بازی موبایل دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. طراح مجموعه یعنی آکیرا توریاما حالا یک Saiyan مرموز جدید به‌نام Shallot را طراحی کرده است و شما باید همراه او شوید و با دیگر شخصیت‌های دراگون بال کمک کنید تا Shallot حافظه‌اش را به‌یاد بیاورد و دنیا را نجات دهد.

از دیگر شخصیت‌های بازی می‌توان به Goku ،Vegeta و Trunks و غیره اشاره کرد که همه و همه در این بازی گرد هم جمع‌ شده‌اند. بازی حالت‌های مختلفی را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به رقابت‌های PvP اشاره کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌صورت تک به تک در مقابل دیگر افراد جهان به رقابت و مبارزه بپردازند. پس اگر از علاقه‌مندان مجموعه دراگون بال هستید و می‌خواهید باری دیگر مبارزه گوکو و گوهان را از نزدیک ملاقات کنید، تجربه DRAGON BALL LEGENDS را از دست ندهید!

دانلود بازی اندروید DRAGON BALL LEGENDS‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزه دیجیمون‌ها در DIGIMON ReArise

۳- بازی DIGIMON ReArise‏‏

بازی دیجیمون

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: باندای نامکو‏
  • مناسب برای افراد ۱۰ سال به بالا
  • قیمت: رایگان

درکنار مجموعه پوکمون‌ها، یک مجموعه دیگر وجود دارد که در آن به‌شکل مشابه موجوداتی اسرارآمیز با انسان‌ها دوست می‌شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. موجوداتی دیجیتالی که دیجیمون نامیده می‌شوند و هرکدام توانایی‌ها و مهارت‌های مشخصی را دارا هستند. باندای نامکو در جریان بازی DIGIMON ReArise به سراغ دنیای دیجیمون‌ها رفته است. به‌نحوی‌که در جریان بازی یک دیجیمون ناشناس به‌نام Herissmon به‌طور ناگهانی روی صفحه‌نمایش گوشی شما ظاهر می‌شود.

در این بازی شاهد روایت جذاب روابط بین دیجیمون‌ها و Tamerها (افرادی که صاحب دیجیمون شده‌اند) هستیم. داستانی اوریجینال که رابطه دوستی این دو را روایت می‌کند. در این بازی شما می‌توانید با انتخاب دیجیمون‌های بهتر یک تیم کامل را تشکیل دهید و در رقابل‌های ۵ در مقابل ۵ در مبارزات مختلف شرکت کنید. شما باید دیجیمون‌های خود را آموزش دهید و از آن‌ها مراقبت کنید، به درخواست‌های آن‌ها گوش دهید و مسیر رسیدن به Digivolution (لول‌آپ شدن دیجیمون‌!) را آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید DIGIMON ReArise‏‏

دانلود گوگل پلی Google Play


ایچیگو کوروساکی در Bleach: Brave Souls

۲- بازی Bleach: Brave Souls‏‏

بازی بلیچ بریم سولز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: KLab‏‏
  • مناسب برای نوجوان
  • قیمت: رایگان

بدون شک وقتی صحبت از مانگا و انیمه‌های بلند و جذاب می‌شود، نمی‌توان نسبت به بلیچ (Bleach) بی‌تفاوت بود. بلیچ روایت‌گر داستان زندگی ایچیگو کوروساکی است که پس از آشنایی با روکیا کوچیکی طی ماجراهایی به یک سول ریپر تبدیل می‌شود. حال او باید با استفاده از شمشیر خود از انسان‌ها در مقابل ارواح شیطانی مواظبت کزده و از سویی دیگر ارواح جدا افتاده را به دنیای پس از مرگ راهنمایی کند. در بازی Bleach: Brave Souls شما می‌توانید با قرارگیری در نقش کاراکترهایی همانند روکیا و ایچیگو، وارد دنیای سول ریپرها شوید. سازندگان در بازی خود تلاش کرده است تا حد امکان به داستان اصلی انیمه و مانگای این مجموعه وفادار بماند.

در این بازی شما می‌توانید با آزاد کردن توانایی‌های مخصوص شخصیت‌های اصلی نبردهای حماسی مختلفی را تجربه کنید. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و سیستم کنترلی ساده آن یک اکشن سرعت بالای لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت انفرادی یا تا تعداد ۵ نفره تجربه کنید. سازندگان در بازی قابلیت Brave Souls را قرار داده‌اند که به بازیکان اجازه می‌دهد تا با ارتقای اعضای تیم خود، دقیقا شخصیت‌ها و توانایی‌ها را بسازند که در نبردها به آن‌ها نیاز دارند.

دانلود بازی اندروید Bleach: Brave Souls Anime Game‏

دانلود گوگل پلی Google Play


گریفین از Family Guy در بازی Animation Throwdown

۱- بازی Animation Throwdown‏‏

بازی انیمیشن تروداون

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Kongregate‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

Animation Throwdown یک بازی جمع‌آوری کارت آنلاین است که شخصیت‌ها و محتویات کارتون‌های تلویزیونی مختلفی را همانند Family Guy ،Futurama ،Bob's Burger و غیره را گرد هم آورده است. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است و در جریان آن بازیکنان باید از یک میز کارت مجازی کارت‌های خود را انتخاب کنند تا در مقابل حریف به رقابت بپردازند. نحوه بازی هم بدین صورت است که شما می‌توانید با کارت خود مستقیم به کارت حریف حمله کنید یا حمله خود را معطوف برج قهرمان حریف کنید. برنده بازی هم زمانی تعیین می‌شود که قهرمان یکی از دو سمت شکست بخورد.

بازیکنان تازه‌وارد بازی را به یک قهرمان سطح پایین آغاز می‌کنند که درواقع یکی از شخصیت‌های کارتونی انیمیشن‌های مذکور است. گیم‌پلی اصلی تمرکز زیادی روی کسب منابع برای بهبود دادن کارت‌ها و به‌دست آوردن کارت‌های بهتر دارد و در ادامه باید سطح قهرمانان را بهبود دهید و به قهرمانان قدرتمندتر دسترسی پیدا کنید. بازی حالت‌های مختلفی برای تجربه کردن دارد که برای مثال در بخشی از بازی شما مستقیم با یک بازیکن دیگر به دوئل و مبارزه می‌پردازید. درکنار موارد گفته شده همچنین هر هفته چالش‌های مختلفی پیش‌روی بازیکنان قرار می‌گیرد تا جوایز مهم و ارزشمندی را به‌دست بیاورید.

دانلود بازی اندروید Animation Throwdown: The Collectible Card Game‏

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

کدام کارتون ها روی اندروید بازی دارند؟

در مقاله بهترین بازی های اندروید که براساس انیمیشن ساخته شده‌اند از بازی‌هایی همانند Bleach: Brave Souls ،DRAGON BALL LEGENDS‏‏ و ONE PIECE TREASURE CRUISE گفتیم که براساس انیمه‌های معروف ژاپنی ساخته‌ شده‌اند. همچنین درکنار آن‌ها بازی‌هایی همانند Ice Age Village و Rick and Morty: Pocket Mortys قرار می‌گیرند که بسیار سرگرم‌‌کننده هستند.

آیا گوشی‌های ۴ میلیون تا ۹ میلیون تومان می‌توانند بازی های انیمیشنی را اجرا کنند؟

اکثر بازی‌های معرفی شده در این فهرست، آثاری با گرافیک معمولی و کارتونی هستند که به‌راحتی روی اکثر گوشی‌های موبایل اجرا می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده