// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل TMNT: Mutant Madness؛ لاک پشت های نینجای دوست داشتنی

بازی TMNT: Mutant Madness شما را بار دیگر در نقش کاراکترهای دوست داشتنی مجموعه لاک پشت‌های نینجا قرار می‌دهد و باید در هر بخش مراحلی را پشت سر گذاشته و درنهایت باس‌فایت آن بخش را نابود کنید.

کمیک بوک‌ها یکی از جذاب‌ترین آثاری هستند که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند. دنیای این کمیک بوک‌ها پرشده از شخصیت‌ها و ابر قهرمانانی که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. به‌طور مثال مردعنکبوتی یکی از ابر قهرمانان دنیای کمیک بوکی مارول است که جدا از کمیک بوک‌ها در دنیای سینما و بازی‌های ویدیوی نیز طرفداران خود را دارد. برخی از شخصیت‌های این کمیک بوک‌ها آنقدر جذاب و پرطرفدار هستند که استودیوهای معروف بازی‌سازی نیز به سراغ آن‌ها رفته و آثار بسیار زیادی براساس آن‌ها‌ ساخته‌اند. موبایل‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند و بازی‌های چون Marvel Super War از  دنیای مارول و Injustice 2 از دنیای دی‌سی براساس شخصیت‌های این دو دنیا ساخته شده‌اند. در این معرفی به سراغ بازی TMNT: Mutant Madness می‌رویم که باید با شخصیت‌های دوست ‌داشتنی لاک پشت‌های نینجا و همرانشان، دشمنان خود را در هر مرحله نابود کنید. با معرفی این بازی تا انتهای این مطلب همراه زومجی باشید.

کمیک بوک TMNT: Mutant Madness
منوی بازی TMNT: Mutant Madness
داستان TMNT: Mutant Madness
تقریبا تمام کاراکترهای مثبت و منفی این مجموعه در بازی وجود دارند و می‌توانید به طبع از کاراکترهای مثبت آن در طول هر مسابقه استفاده کنید

بازی اندروید و آیفون TMNT: Mutant Madness شما را در نقش شخصیت‌های دنیای لاک پشت‌های نینجا قرار می‌دهد و باید در هر بخش تعدادی مرحله را پشت سر گذاشته و درنهایت با باس‌فایت آن بخش مبارزه کنید. بازی با یک کات‌سین شبیه به یک تصویر کمیک‌ بوکی آغاز می‌شود و نشان می‌دهد که شخصیت‌های ما به دردسر افتاده‌اند. این نحوه‌ی روایت حتی با کوتاه بودن آن برای طرفداران این آثار بسیار لذت بخش است و همچنین این شکل روایت پس از اتمام هر بخش ادامه پیدا می‌کند. تقریبا تمام شخصیت‌های این مجموعه در بازی وجود دارند و می‌توانید با آزاد کردن این شخصیت‌ها از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید و البته وجود این شخصیت‌ها به جذابیت و عدم تکراری شدن بازی کمک بسیار زیادی می‌کنند.

TMNT: Mutant Madness گیم‌پلی ساده‌ای دارد و به سرعت متوجه کلیت آن می‌شوید. پس از اتمام بخش آموزشی شما باید برای هر مرحله خود را آماده کنید، به‌عنوان مثال شخصیت‌های خود را ارتقا دهید یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در هر مرحله شما چند شخصیت‌ را در اختیار دارید و باید دشمنان مقابل خود را نابود کنید. برای هریک از شخصیت‌های شما کارتی در پایین صفحه قرار می‌دهد که دو مقدار سلامتی و انرژی شخصیت شما را نشان می‌دهد. در طول بازی خود شخصیت‌های شما دشمنان را هدف قرار می‌دهند و فقط شما باید در مواقع لازم روی یکی از کارت‌ها کلیک و در صورت کافی بودن انرژی، ضربه‌ای سنگین را به دشمن وارد کنید. البته یک گزینه‌ی دیگر تحت نام Auto وجود دارد که همین کار را نیز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد که در این حالت فقط باید بازی را تماشا کنید!

 البته که این موضوع در اوایل بازی ساده است و هرچه بازی را ادامه دهید شرایط سخت‌تری را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید با جمع آوری امتیاز یا خریدهای درون برنامه‌ای شخصیت‌های بیشتری را آزاد و در مراحل مختلف بازی از آن‌ها استفاده کنید. در بازی بخشی با نام Lair وجود دارد که بسیار شبیه به بازی Fallout Shelter است و می‌توانید از  طریق ارتقا بخش‌های مختلف آن امتیاز‌ و بسته‌های انرژی متفاوتی را به‌دست آورید و از آن‌ها در طول بازی یا برای آزاد کردن شخصیت‌های جدید استفاده کنید. به‌طورکلی گیم‌پلی TMNT: Mutant Madness در عین سادگی می‌تواند برای مدت زمانی هر چند کوتاه شما را به خوبی سرگرم خودش کند.

شخصیت‌های TMNT: Mutant Madness
مبارزه در TMNT: Mutant Madness
برنده شدن در TMNT: Mutant Madness

مقاله‌های مرتبط:

گرافیک بازی یکی از ویژگی‌های خوب بازی است و با طراحی خوب محیط و شخصیت‌های مثبت و منفی حس و حال خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند. موردی که کمی آزار دهنده به نظر می‌رسد موسیقی کارشده در بازی است که با تکرار مدوام تعداد محدودی موسیقی می‌تواند به تجربه کلی  آسیب بزند. بازی TMNT: Mutant Madness توسط Kongregate ساخته و منتشر شده است که آثار موفقی دیگری را نیز در کارنامه‌ی خود دارند.

اگر شما نیز از طرفداران کمیک بوک‌ها هستید و همینطور  به مجموعه لاک پشت‌های نینجا با شخصیت‌های دوست داشتنی‌ آن علاقه دارید، قطعا این بازی ارزش تجربه را دارد

بازی TMNT: Mutant Madness هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های زیر دانلود و تجریه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی TMNT: Mutant Madness
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده