نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Looney Tunes World of Mayhem؛ سفری به دنیایی نوستالژی‌ها

بازی Looney Tunes World of Mayhem قرار است شما را با کاراکتر‌های دوست داشتنی مجموعه‌ی کارتونی لونی تونز همراه کند. در ادامه با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در حال حاضر در دوره‌ای به سر می‌بریم که ساخت بازی ویدیویی از یک اثر محبوب کارتونی و سینمایی یا حتی برعکس، ساخت فیلمی از یک اثر ویدیویی موفق، چندان موضوع عجیبی به نظر نمی‌رسد. هرچند که ساخته شدن یک بازی یا یک فیلم با کیفیت از یک اثر شناخته شده و محبوب، قطعا می‌تواند طرفداران آن را حسابی خوش‌حال و ذوق زده کند؛ درصورتی که نمی‌توان نگرانی‌ها را نیز از پایین بودن کیفیت نهایی محصول‌‌های ساخته شده از این آثار، نادیده گرفت.

درنهایت اگر طرفدار کاراکتر‌های دوست داشتنی و با مزه‌ای مانند باگزبانی، ماروین مریخی و دیگر شخصیت‌های محبوب کارتون‌های شرکت برادران وارنر هستید، با معرفی بازی Looney Tunes World of Mayhem همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Looney Tunes World of Mayhem

بازی تمام کاراکتر‌های محبوب مجموعه‌ی لونی تونز را در خود جای داده و برای هرکدام قابلیتی را در نظر گرفته است

Looney Tunes World of Mayhem درواقع یک بازی آنلاین و نوبتی است که بازیکنان را در مقابل هم یا هوش مصنوعی قرار می‌دهد. بازی تمامی کاراکتر‌های محبوب مجموعه‌ی لونی تونز را در خود جای داده و برای هرکدام باتوجه‌به رفتار‌هایی که در دنیای انیمیشنی بروز داده‌اند، قابلیت‌هایی را در نظر گرفته است. به‌عنوان مثال باگزبانی می‌تواند با کشیدن یک اهرم، وسیله‌ای را از بالا به سمت دشمنان خود بیاندازد یا شخصیت کایوت با کشیدن نقاشی یک تونل، قطاری را به سمت حریفان خود راهی کند.

گیم‌پلی بازی نیز چندان پیچیدگی خاصی ندارد و هدف بازیکن و چگونگی رسیدن به آن را در بخش آموزشی به‌طور کاملا واضح و ساده بیان کرده است. روند بازی به‌گونه‌ای است که بعد از انتخاب کاراکتر‌ها و آغاز بازی، بازیکنان باید با رسیدن نوبت خود، یکی از اعضای گروه حریف را انتخاب کرده و با لمس یکی از قابلیت‌های کاراکتر، به یک یا تعدادی از آن‌ها صدمه بزند. همچنین Looney Tunes World of Mayhem شما را مجبور به استفاده از استراتژی‌های پیچیده نمی‌کند و سیستم‌ مبارزاتی آن، تنها در چند کلید خلاصه می‌شود. اما اینکه کدام یک از کاراکتر‌های را با خود به نبرد می‌برید و از قدرت‌های آن‌ها چگونه و در چه جهتی استفاده می‌کنید، از مواردی هستند که درنهایت باعث پیروزی یا شکست شما می‌شوند.

بازی اندروید و آیفون Looney Tunes World of Mayhem با حضور باگزبانی و دیگر شخصیت‌های کارتون لونی تونز

گیم‌پلی بازی طراحی ساده‌ای دارد و شما را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند

بازی Looney Tunes World of Mayhem دارای رویداد‌های آنلاین و حالت‌های مختلفی از جمله کمپین است که همه‌ی آن‌ها از ابتدا در دسترس بازیکن قرار نمی‌گیرند و رفته رفته با افزایش سطح، قفل آن‌ها باز می‌شود. بنابرین در ابتدا و شروع بازی باید با عبور از مراحل بخش کمپین، سطح خود را افزایش دهید تا بتوانید دیگر رویداد‌های بازی را نیز تجربه کنید. Looney Tunes World of Mayhem از گرافیک کارتونی و زیبایی بهره می‌برد و احتمالا می‌تواند شما را در این بخش راضی نگه‌دارد.

همچنین در زمینه‌ی موسیقی نیز بازی با استفاده از آهنگ‌های آشنای این مجموعه، موفق به افزایش تاثیر گذاری و خاطره‌انگیزتر شدن اتمسفر بازی شده است. Looney Tunes World of Mayhem به واسطه‌ی زنده کردن خاطرات خوش گذشته و ایجاد یک تجربه‌ی جذاب به همراه کلی شخصیت دوست داشتنی، می‌تواند یک یک بازی عالی برای طرفداران مجموعه‌ی لونی تونز محسوب شود و تا مدت‌ها مخاطبان خود را سرگرم نگه‌دارد. در ادامه می‌توانید بازی اندروید و آیفون Looney Tunes World of Mayhem را به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Looney Tunes World of Mayhem


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده