نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Rick and Morty: Pocket Mortys؛ سفر به دنیای ریک‌ و مورتی‌

بازی Rick and Morty: Pocket Mortys درست مانند سری انیمیشن‌های ریک و مورتی، به راحتی می‌تواند شما را با دنیای عجیب، ناشناخته و پُر از غافلگیری خودش سرگرم کند. 

مجموعه‌ی انیمیشینی ریک و مورتی، یک سریال کمدی محبوب است که از زمان پخش اولین قسمت خود در سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و جزو بهترین‌های این ژانر محسوب می‌شود. بنابر این ساخت یک بازی ویدیویی از چنین اثر محبوبی، نمی‌تواند چندان دور از انتظار باشد. حال اگر می‌خواهید به جز دنیای سریال و انیمیشن‌ها، در دنیای ویدیو گیم هم به همراه ریک و مورتی، یک ماجراجویی دیوانه‌وار را تجربه کنید، بازی اندروید Rick and Morty: Pocket Mortys یک بازی عالی برای شما محسوب می‌شود. به طور کلی با یک بازی آفلاین طرف هستیم که می‌تواند بخش آنلاین جذابی را نیز در اختیارتان قرار دهد.

نسخه‌های مختلفی از ریک در بازی موبایل Rick and Morty: Pocket Mortys

بازی گیم‌پلی ساده اما پُرچالشی را به خصوص در بخش آنلاین، به بازیکن ارائه می‌کند.

بازی اندروید Rick and Morty: Pocket Mortys در ابتدا کنترل کارکتر‌های ریک و مورتی را به شما می‌سپارد و از شما می‌خواهد تا با استفاده از استراتژی‌های مناسب، دشمنان خود را در یک نبرد نابود کنید. همچنین در اولین دقایق بازی متوجه خواهید شد که نسخه‌های بسیاری از ریک و مورتی وجود دارند که هرکدام از نظر ظاهری و رفتاری، نقاط اشتراک بسیاری با یکدیگر دارند. البته این مسئله که در آینده قرار است که چه شکل و شمایلی از ریک و مورتی را مشاهد کنیم و با آن سر و کله بزنیم، جذابیت بازی را دوچندان کرده است. اطراف شما و در بسیاری از مکان‌های مختلف، ریک‌های بسیاری با ظاهر‌های عجیب و غریب وجود دارند که درحال تربیت نسخه‌های مختلفی از مورتی‌های هستند. شما نیز به عنوان ریک باید سعی کنید تا مورتی‌های خود را تربیت و برای مبارزات مختلف، آماده کنید.

مبارزه‌ی مورتی با نسخه‌ی مورتی ترسناک در بازی موبایل Rick and Morty: Pocket Mortys

گیم‌پلی بازی شامل گشت و گذار در مکان‌های مختلف و مبارزه با گروه‌های دیگری از ریک‌ها و مورتی‌ها می‌شود. همچنین مدیریت مورتی‌ها در حین مبارزه نیز از مهم‌ترین وظیفه‌‌های بازیکن در طول بازی شمرده می‌شود. قبل از هر مبارزه می‌توانید تعیین کنید که کدام مورتی اول وارد نبرد شود تا با باتوجه به میزان قدرت حریف، بهترین انتخاب را داشته باشید. تقابل مورتی‌ها نیز به صورت نوبتی صورت می‌گیرد و هربار یکی از آن‌ها می‌تواند علاوه‌بر ضربه زدن به حریف خود، انتخاب‌های دیگری مانند استفاده از آیتم‌ها، نوع حمله و مواردی از این دست را نیز داشته باشد. همچنین مورتی‌ها بعد از هر نبرد، میزان مشخصی تجربه کسب می‌کنند و رفته رفته سطح مبارزه‌ی آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. بازی اندروید و آیفون Rick and Morty: Pocket Mortys در بخش آنلاین هم مانند بخش تک‌نفره، می‌تواند محتوای سرگرم کننده‌ای را ارائه کند و رقابت‌های جذابی را میان بازیکنان رقم بزند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نقش پُر رنگی در پیشرفت بازیکنان داشته باشد. در نهایت اگر جزو طرفداران سریال ریک و مورتی هستید یا از تجربه‌ی یک داستان دیوانه‌وار و پُر از اتفاقات عجیب لذت می‌برید، احتمالا بازی موبایل Rick and Morty: Pocket Mortys عنوانی است که حسابی از آن لذت خواهید بُرد. در ادامه نیز می‌توانید بازی موبایل ریک و مورتی را به صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Rick and Morty: Pocket Mortys


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده