// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های هفته دوم اردیبهشت 1397 برای اندروید

دومین هفته اردیبهشت بازی Paladins Strike را در کنار چهار بازی از جمله Dandara و Blackbox معرفی کرده‌ایم.

در دومین هفته اردیبهشت نیز بازی‌های اندروید و iOS مختلفی را در زومجی معرفی کردیم. بازی اندروید و آیفون Paladins Strike یکی از جدیدترین محصولات استودیوی های-رز است که با دوربینی ایزومتریک بازیکنان را به نبرد پنج در مقابل پنج به صورت Real-Time می‌برد. از طرفی بازی Dandara را نیز در ادامه داریم که با قیمت ۱۴.۹۹ دلاری خود تنها قشر خاصی از گیمرها را هدف گرفته است. اگر آیفون یا آیپد دارید و از قضا دنبال یک بازی عجیب و غریب می‌گردید، به هیچ عنوان Blackbox را با معماهای متفاوتش از دست ندهید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Blcakbox

Blackbox

از یک بازی معمایی چه انتظاری دارید؟ اینکه بتوانید دروازه‌‌های بزرگ را باز کنید یا ساده‌تر، با حروف بازی کنید و به یک کلمه برسید؟ بازی Blackbox مفهوم جدیدی از یک ماجراجویی معمایی است که در آن هر کاری غیر از لمس نمایشگر، باعث پیشرفت بازیکن درمراحل نامتعارف می‌شود. Blackbox بیش از ۶۰ مرحله دارد و هنوز هم به لطف جوایزی که توانسته‌ دریافت کند، پشتیبانی خوب سازندگان را با محتوای قابل دانلود به همراه دارد. هر یک از مراحل بازی به موضوعی خاص مرتبط است و برای حل کردن پازل باید با سنسورهای گوشی آیفون تعامل کنید. به عنوان مثال، اتصال هدفون به جک ۳.۵ میلی‌متری، تکان دادن گوشی، پیاده‌روی ۱۰ کیلومتری یا ساده‌تر فریاد زدن سر آیفون بخشی از معماهای عجیب و غریبی هستند که باید با تیزهوشی از سد آنها عبور کنید. بازی حتی کوچکترین راهنمایی‌ را از بازیکن دریغ می‌کند و تنها به دادن سر نخ‌های کوچک آن هم با انجام کاری متفاوت بسنده کرده است. بازی Blackbox یک انحصاری ناب برای iOS است که تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای‌تان رقم می‌زند. این بازی با وجود رایگان بودن از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی آیفون Blackbox

بازی Dandara

Dandara

برخی بازی‌ها هستند که هرچند در ابتدا ساده به نظر می‌رسند، اما با کمی پیشروی می‌توانید به پیچیدگی‌های آنها پی ببرید. بازی Dandara داستان یک سقوط است، داستانی که در آن زنی به تنها امید تبدیل می‌شود و باید با استفاده از مهارت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، آرامش‌ را به سرزمین خود برگرداند. در بازی Dandara وظیفه شما دو مورد مهم است: یکی پرش از روی پلتفرم‌ها و دیگری از بین بردن بیگانگان. بازی دنیایی یکپارچه دارد و با ورود به هر بخش، می‌توانید از دو درب یا بیشتر به بخش دیگری مهاجرت کنید. در نتیجه این ذهن شما است که باید درهایی را که از آنها عبور کرده‌اید، به خاطر بسپارد تا در بازگشت بتوانید با یافتن آیتم‌های جدید محیط‌های بیشتری را آزاد کنید. باس‌فایت‌ها همینطور دیگر ویژگی بازی Dandara هستند. ضربه زدن‌های به موقع، پرش‌های زیرکانه و یافتن نقطه ضعف باس، همگی نیازمند تفکر بازیکن هستند و باید در Dandara به آنها توجه کنید. Dandara تاکنون توانسته تحسین منتقدان را کسب کند. با وجود ارزان بودن بازی‌های موبایل، شاید داندارا را بتوانیم از جمله محصولات گران اندروید و iOS بدانیم. برای تجربه Dandara باید ۱۴.۹۹ دلار هزینه کنید که با توجه به گیم‌پلی این بازی احتمالا خالی از لطف نخواهد بود. Dandara اکنون برای برخی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dandara

بازی Dino War

Dino War

شهرسازی، مقاوت در برابر حملات یا مبارزه با زیاده‌خواهی همسایه‌ها، تنها سه اصل از محتوای پرشماری هستند که Dino War در عصر دایناسورها در اختیارتان می‌گذارند. بازی شباهت زیادی به دیگر بازی‌های موبایل شهر سازی دارد. یک پایگاه، یک نقشه عظیم و رویدادهایی که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند. بازی Dino War از یک حمله آغاز می‌شود و سپس با رجزخوانی فرمانده‌ها نبردی کوتاه را شاهد هستیم. کینه دیرینه، نبرد آینده را رقم می‌زند و شما باید در نقش فرمانده‌ای کاربلد بهترین سیاست‌ها را برای ارتقاء سطح نیروها یا ساخت و ساز بهترین پایگاه در نظر بگیرید. Dino War حقیقتا شاید نوآوری خاصی را به غیر از تزریق چند دایناسور به بازی نداشته باشد، اما با انیمیشن‌های زیبا و داستانی که سعی دارد آن را روایت کند، توانسته محصولی باکیفیت برای علاقمندان به بازی‌های رقابتی آنلاین باشد. همانطور که انتظار می‌رفت Dino War به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است. خریدهای درون برنامه‌ای بخش جدایی ناپذیر این بازی هستند و احتمالا به سرعت به‌خاطر زمان طولانی ساخت‌‌وساز باید به سراغ آنها بروید. نکته مهم عدم دخالت مستقیم شما در هدایت نیروها در زمان نبرد است. درنتیجه باید پیش از ورود به جنگ تمام جوانب را در نظر بگیرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dino War

بازی Paladins Strike

Paladins Strike

بازی پالادینز ساخته استودیو های-رز (Hi-Rez Studio)، با وجود شباهت‌هایی که به بازی Overwatch داشت، در سال گذشته همواره مورد اتهامات مختلفی قرار گرفت. با این حال، این بازی توانسته به لطف پشتیبانی قدرتمند استودیوی سازنده، مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار بگیرد. هرچند بازی پالادینز روی پی‌سی دوربین اول شخص دارد، اما های-رز ترجیح داده تا نسخه موبایل این اثر پرمحتوا را با دوربین ایزومتریک و سازوکار گیم‌پلی متفاوت منتشر کند. Paladins Strike در مجموع سه حالت مانند سامون و Team Deathmatch را ارائه می‌دهد. علاوه‌‌براین یک حالت مشابه با بازی اورواچ در دسترس است که با ورود به آن باید از یک محموله تا زمان رسیدن به هدف مورد نظر مراقبت کنید. اگر در تیم مقابل باشید، هدف‌تان جلوگیری از رسیدن این محموله است. از طرفی در حالت سامون نیز می‌توانید مانند‌ تسخیر پرچم، برای تسلط روی سه نقطه مشخص شده تلاش کنید. بازی حالت 5v5 دارد و می‌تواند با قهرمان‌های متفاوتی‌ که هرچند تعدادی محدودی از آنها در ابتدا در دسترس است، بازیکنان را درگیر خود کند. کیفیت شخصیت‌ها و محیط همانطور که انتظار می‌رفت رضایت بخش است و حداقل در این رابطه با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید. هرچند پینگ سرورها آنچنان که باید برای ایرانی‌ها خوب نیست، اما کیفیت سرورها را می‌توانیم قابل قبول قلمداد کنیم. بازی Paladins Strike محصولی با کیفیت است که تجربه آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Paladins Strike

بازی Tales of Gaia

Tales of Gaia

داستان Tales of Gaia از جایی شروع می‌شود که بعد از تقسیم شدن گایا به ۹ قسمت برای جلوگیری از سوءاستفاده از آن، نگهبانان اژدها خود علیه بشریت شورش می‌کنند. شورشی که نتیجه‌ای جز مرگ ندارد و حال شما در نقش یک تازه‌کار باید با این نیروهای شر مقابله کنید. نیروهایی که خود زمانی برای توازن آفریده شده بودند و اکنون به دشمنانی زیاده‌خواه تبدیل شده‌اند. اگر بازی Lineage 2: Revolution را تجربه کرده باشید، با سبک MMO در گوشی‌های موبایل آشنایی دارید. بازی Tales of Gaia تقریبا در تمامی زمینه‌ها مشابه ساخته نت ماربل است. در Tales of Gaia باید با ساخت قهرمان خود و انتخاب یکی از چهار کلاس اصلی بازی، به مرور با شخصیت‌های مختلف آشنا شوید و ویژگی‌های قهرمان را ارتقاء دهید. وجود Auto-Play در این بازی اجازه می‌دهد تا شخصیت‌تان به صورت خودکار مراحل را انجام دهد و آیتم‌های قدرتمند را پیدا کند. ماموریت‌های متفاوت، لباس‌ها و آیتم‌های پر شمار و خط داستانی مشخص برای رویارویی با اژدها و نیروهای قدرتمند، تنها بخشی از گیم‌پلی بازی پرجزئیات Tales of Gaia هستند. شما می‌توانید این بازی را با پشتیبانی از خریدهای درون‌برنامه‌ای به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tales of Gaia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده