// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Tales of Gaia

بازی موبایل Tales of Gaia جزو همان دسته از آثار نقش آفرینی است که می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم نگه دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری رفته‌ایم که داستانی قدیمی از خدایان یونان را روایت می‌کند؛ داستانی که در آن قرار است از گایا محافظت کنیم و نگذاریم دشمنان از آن استفاده شخصی بکنند. سالیان دور زمانی که خالق گایا، گایا را خلق کرد، آن را به ۹ قسمت مختلف تقسیم کرد و آن‌ها را در مکان‌های متفاوتی قرار داد. برای هر مکان نگهبانی قرار داده شد تا از آن محافظت کند و از این‌رو دشمنان نمی‌توانستند از گایا برای مقاصد شخصی خود استفاده کنند. مشکل از جایی شروع شد که نگهبانان که اژدها و جادوگران بودند، خود علیه بشریت حرکت کردند و از این‌رو، ارتشی قوی به‌وجود آمد تا جلوی این افراد را بگیرد. در بازی موبایل Tales of Gaia شما در نقش مبارزی تازه‌کار هستید که باید خود را به یک جنگجوی تمام عیار تبدیل کنید و در ادامه، از گایا حمایت کنید.

بازی موبایل Tales of Gaia

تنها مشکل بازی افت فریم‌هایی است که در بعضی از مبارزات شاهدشان هستیم

با شروع بازی اندروید و آیفون Tales of Gaia، وارد بخش شخصی سازی می‌شوید. در بخش شخصی‌سازی کلاس‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید؛ کلاس جنگجو، کلاس الف و دو کلاس دیگر که هرکدام دارای دو زیرمجموعه هستند. برای مثال کلاس جنگجو دارای قهرمان Swordsman است که از دو شمشیر استفاده می‌کند. حال اگر علاقه‌ای به دو شمشیر نداشتید و همان شیوه کلاسیک که یک شمشیر و سپر است می‌پسندید، می‌توانید به سراغ زیرمجموعه دوم کلاس جنگجو بروید. با این حال پس از انتخاب شخصیت‌تان، وارد دنیای بازی می‌شوید؛ جایی که ابتدا باید نکات آموزشی را یاد بگیرید و با نحوه مبارزه کردن آشنا شوید. از آن‌جایی که با یک اثر نقش‌آفرینی طرف هستیم، ماموریت‌ها و نحوه کنترل شخصیت و ضربه‌زدن و استفاده از ویژگی‌ها، مهم‌ترین موردی است که سازنده باید به آن توجه کند. سیستم کنترلی بدین شکل است که مرحله مورد نظر را انتخاب می‌کنید و سپس به مسیر مورد نظر می‌روید و کارهای خواسته‌شده را انجام می‌دهید. در مبارزات نیز یک دکمه برای ضربه زدن و چند دکمه دیگر برای استفاده از ویژگی‌های شخصیت بازی نظیر مهارت‌ها تعبیه شده است. حال در این میان سازنده از شیوه‌ی جالبی استفاده کرده است و آن هم این است که همه موارد به صورت خودکار انجام می‌شوند و شما تنها لازم است که گوشی موبایل یا تبلت‌تان را در دست بگیرید و از منظره لذت ببرید.

بازی موبایل Tales of Gaia

جدای از مراحل اصلی، تعدادی مرحله فرعی، سیاه‌چال‌های مختلف و رویدادهای متفاوتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توانند با انجام آن‌ها، آیتم‌های جدیدی کسب کنند. همچنین از بخش مورد نظر می‌توانید سلاح‌های جدیدی را برای خود خریداری یا انتخاب کنید. البته در حین بازی کردن ضمن اینکه سلاح‌ها و لباس‌های قوی‌تری را دریافت می‌کنید، همان موقع بازی از شما می‌پرسد که سلاح انتخاب شود یا نه که با تایید کردن، می‌توانید سلاح جدید را در دست بگیرید یا لباس قوی‌تر خود را بپوشید. در انتها بازی اندروید و آیفون Tales of Gaia می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های نقش‌آفرینی فانتزی را در دسترس مخاطبان خود قرار دهد. اگر علاقه‌مند به بازی‌های مشابه هستید، می‌توانید به این بازی به چشم یک پیشنهاد ویژه نگاه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tales of Gaia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده