نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dandara

در بازی موبایل Dandara، شما به جنگ با دشمنان می‌روید و شهر سالت را از دست آنان نجات می‌دهید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

بازی‌های پلتفرمر همیشه برای بازیکنان دارای جایگاه ویژه‌ای بوده‌اند و محبوبیت بالایی برای آنها دارند. به همین دلیل، هر سال شاهد بازی‌های خوبی در این سبک بوده‌ایم که توانسته‌اند رضایت بازیکنان را جلب کند. بازی موبایل Dandara یکی از این بازی‌هایی است که امسال برای سیستم عامل‌های موبایل اندروید و iOS منتشر شد و از اولین روز انتشار، مورد توجه بازیکنان و منتقدان قرار گرفت. با زومجی همراه باشید تا این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم.

Dandara

خود بازیکن باید باس‌ها و آیتم‌های موجود در بازی را پیدا کند

بازی آیفون Dandara در سبک پلتفرمر دو بعدی ساخته شده است که استودیو Long Hat House به عنوان خالق این اثر شناخته می‌شود. داستان بازی درباره سقوط شهری به نام The Salt است که شهر وارد بحرانی جدی می‌شود؛ ارتش Eldar شهر را در دست خود می‌گیرد و مردم روزگار سختی را در این شهر تجربه می‌کنند. شخصی به نام داندارا برای نجات مردم و شهر قیام می‌کند و سعی می‌کند شهر The Salt را از بحران خارج کند. روند این بازی به‌ این گونه است که بازیکن با حرکت دادن شخصیت اصلی بازی یعنی داندارا، باید او را از موانع عبور بدهد و با دشمنان مبارزه کند. شخصیت داندارا با کشیدن خط‌هایی به بالا یا پایین صفحه به بالا و پایین کنترل می‌شود و رو به جلو حرکت می‌کند. سلاح داندارا نیرویی است که از دستان او خارج می‌شود و باعث از بین بردن دشمنان می‌شود. بازی اندروید Dandara دارای سیستم power-up است که بازیکن با جمع‌آوری بلورهای سفیدی به نام Salt آنها را برای افزایش قدرت داندارا استفاده می‌کند.

Dandara

بازی Dandara در سبک پلتفرمر دو بعدی ساخته شده است

بازی موبایل Dandara دارای گرافیکی پیکسلی و دوبعدی است که از لحاظ بصری زیبایی چشم‌نوازی را برای بازیکن به ارمغان آورده است. موسیقی متن بازی نیز یکی نقاط قوت بازی است و ترکیب تصویر و صدا لذت بازی را برای بازیکن دوچندان می‌کند. در بیشتر نقاط محیط بازی، صندوق‌هایی وجود دارند که با باز کردن آنها آیتم‌های مختلفی چون Salt، بازیکن نیروی جدید برای داندارا و چند آیتم دیگر دریافت می‌کند. یکی از نکات جالب این بازی اندروید، عدم وجود مسیر مشخصی برای پیشبرد مراحل است که بازیکن باید با گشت و گذار در محیط بازی، خودش به یافتن باس‌ها و آیتم‌های موجود در بازی بپردازد.

Dandara

بازی Dandara دارای گرافیکی پیکسلی و دوبعدی است

بازی Dandara یک بازی چالش‌برانگیز با اتمسفر بسیار جذاب است که می‌تواند بازیکنان بسیاری را مدت‌ها سرگرم کند. قیمت ۱۵ دلاری بازی نشان‌دهنده این است که با یک بازی بزرگ طرف هستیم و ارزش خرید بالایی برای تجربه یک بازی با محیط و گیم‌پلی خاص دارد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی زیبا را از طریق لینک‌های پایین خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dandara


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده