نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

هزینه زیادی برای ساخت سریال Halo در سال گذشته شده است

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از مراحل تولید سریال Halo منتشر شده که براساس آن، سازندگان سریال مبلغ زیادی را برای ساخت این سریال اختصاص داده‌اند.

اگرچه طرفداران مجموعه بازی محبوب هیلو این روزها در انتظار انتشار بازی Halo Infinite هستند، اما این تنها پروژه در دست ساخت این مجموعه نیست و از آبان گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Halo در مجارستان رسما آغاز شده بود، اما در حال حاضر به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، مراحل تولید این سریال متوقف است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید سریال هیلو منتشر شده است. طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده، سریال Halo یکی از سریال‌هایی بوده که بیشترین هزینه در آن انجام شده و براساس اطلاعات منتشر شده، در سال گذشته میلادی بیش از ۴۱.۳ میلیون دلار در این سریال هزینه شده است.

این مقدار هزینه درواقع سریال Halo را پس از فصل دوم سریال The Alienist (روان پزشک) از شبکه TNT، به دومین پروژه گران‌قیمت تلویزیون در سال ۲۰۱۹ تبدیل می‌کند که در کشور مجارستان تولید شده است. همچنین این نکته قابل ذکر است که این ۴۱ میلیون هزینه درواقع تنها شامل بخشی از هزینه تولید ۹ قسمت فصل اول سریال در کشور مجارستان می‌شود و در حال حاضر انتظار می‌رود که شوتایم و ۳۴۳ اینداستریز در سال ۲۰۲۰ بودجه بیشتری برای ادامه ساخت سریال Halo هزینه کنند و باید دید که تولید سریال تنها به کشور مجارستان خلاصه خواهد شد یا سازندگان سریال مکان‌های بیشتری را نیز مدنظر قرار دارند.

halo

اگر این گزارش درست باشد، این بدان معنا است 343 و شوتایم برای تولید هر قسمت از سریال هیلو حداقل ۴ میلیون دلار هزینه کرده‌اند. این مقدار هزینه برای بسیاری از سریال‌های علمی تخیلی نیز هزینه بالایی محسوب می‌شود و درواقع خبر خوبی برای طرفداران مسترچیف و مجموعه Halo نیز است. ورایتی در ادامه اضافه کرد که سریال Halo یکی از پروژه‌هایی است که انتظار می‌رود تولید آن به‌همراه فیلم‌برداری صحنه‌های اضافه ریبوت فیلم Dune (تل ماسه)، به‌زودی از سر گرفته شود. کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار) و استیون کین، نویسنده سریال The Last Ship، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور دارند.

سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه شوتایم منتشر شود. پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی/کورتانا، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده