نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگر نقش مستر چیف در سریال هیلو مشخص شد

شبکه شوتایم سرانجام اولین بازیگران سریال Halo را معرفی کرد که در آن شاهد معرفی بازیگر نقش مستر چیف نیز هستیم.

ماه گذشته بود که اتو بثرست، کارگردان سریال Black Mirror (آینه سیاه)، سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و فیلم Robin Hood (رابین هود)، به‌عنوان کارگردان جدید سریال Halo (هیلو) انتخاب و معرفی شد. او درواقع جانشین روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، شده که آذر ماه سال گذشته این پروژه را ترک کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران سریال هیلو تایید و معرفی شده‌اند. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت مستر چیف باشد و حال بازیگر این شخصیت محبوب انتخاب و معرفی شده است. پابلو شرایبر، بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، قرار است نقش شخصیت مستر چیف را در سریال Halo بازی کند.

پابلو شرایبر

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از نسخه شرایبر شخصیت مستر چیف منتشر نشده و مشخص نیست که مانند نسخه بازی Halo خواهد بود یا قرار است شاهد تغییراتی در نسخه تلویزیونی این شخصیت باشیم. علاوه‌بر شرایبر، یرین ها، بازیگر تازه‌کار استرالیایی-کره‌ای، دیگر بازیگری است که به سریال Halo اضافه شده و او قرار است نقش شخصیت جدیدی در دنیای هیلو به نام کوان آه (Quan Ah) را در این سریال بازی کند. کوآن آه به شخصیتی زیرک که تنها ۱۶ سال سن دارد و از مستعمرات خارجي است، توصیف شده که سرنوشت باعث می‌شود که او با مستر چیف در یک زمان ملاقات کند و حال سرنوشت آن‌ها به یکدیگر گره خورده است. سازندگان سریال برای انتخاب بازیگر این نقش در سراسر جهان تست بازیگری گرفته بودند و این بازیگر در استرالیا برای بازی در این نقش تست بازیگری داد و سرانجام نیز انتخاب شد.

یرین ها

کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار) و استیون کین، نویسنده سریال The Last Ship، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور دارند. فصل اول سریال Halo قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شود. اتفاقات سریال هیلو در قرن ۲۶ جریان دارد. فیلم‌برداری و تولید سریال Halo قرار است از پاییز امسال در یک استودیوی فیلمسازی در شهر بوداپست در کشور مجارستان آغاز شود که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن از شبکه شوتایم باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده