نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

بازیگر نقش کورتانا در سریال تلویزیونی Halo معرفی شد

ناتاشا مک‌الهون ایفاگر نقش کورتانا در سریال Halo خواهد بود و تعدادی از بازیگران سایر نقش‌های سریال هم معرفی شده‌اند.

شبکه شوتایم (Showtime) این روزها سخت مشغول کار روی سریال تلویزیونی هیلو (Halo) است و هرچند وقت یک‌بار اطلاعاتی در این زمینه منتشر می‌شود. به‌تازگی و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعدادی از بازیگران این مجموعه معرفی شده‌اند که در میان آن‌ها بازیگر نقش کورتانا (Cortana) هم مشخص شده است.

کورتانا یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های سری بازی‌های هیلو اثر استودیو بانجی (Bungie) و 343Industries است؛ یک هوش مصنوعی قدرتمند که او را بیشتر در کنار شخصیت اصلی بازی یعنی مسترچیف (Master Chief) و به‌عنوان دستیار این شخصیت دیده‌ایم. کورتانا به‌نوعی یک کلون از مغز دانشمند بزرگ، کاترین هالزی محسوب می‌شود و همین قضیه هم باعث شده است شکل و ظاهری مانند دوران جوانی هالزی داشته باشد. به‌همین دلیل سازندگان سریال هم برای ایفای نقش کورتانا و دکتر هالزی به‌سراغ یک نفر رفته‌اند؛ ناتاشا مک الهون که سابقه بازی در آثاری چون Californication و The First را دارد.

از دیگر بازیگرانی که برای حضور در این سریال انتخاب شده‌اند، می‌توان به بوکیم وودبین (Fargo) اشاره کرد. وودبین در سریال هیلو نقش Soren-066 را ایفا می‌کند، اسپارتانی بلندمرتبه که در طول داستان با مسترچیف درگیری‌هایی خواهد داشت.

سریال هیلو | Halo

همین‌طور نام چهار بازیگر دیگر هم برای بازی در هیلو اعلام شده است که عبارت‌اند از شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک و کیت کندی. اعظمی نقش فرمانده مارگارت پارانگوسکی را ایفا می‌کند که رییس دفتر اطلاعات نیروی دریایی است. سه نفر دیگر هم هرکدام نقش یکی از اسپارتان‌های سریال را برعهده دارند که احتمالاً در طول ماجراهای هیلو به مسترچیف کمک خواهند کرد که پیش از این پابلو شرایبر به‌عنوان بازیگر آن معرفی شده بود.

به‌گزارش ورایتی، مراحل فیلمبرداری سریال هیلو از پاییز در بوداپست آغاز می‌شود و این سریال قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ پخش شود. فصل اول سریال هم دارای ۹ اپیزود خواهد بود که یک اپیزود کمتر از تعدادی است که پیش از این اعلام شده بود. در مجموع انتظارات از این سریال بسیار بالا است و طرفداران پرشمار هیلو منتظر تماشای اثری مناسب با نام و آوازه‌ی این مجموعه هستند، سریالی که قرار است از نظر عظمت و اتفاقات سیاسی، شباهت‌هایی به بازی تاج و تخت (Game of Thrones) داشته باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده