نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تولید سریال Halo رسما آغاز شد

تولید سریال Halo آغاز و اسامی تعدادی از بازیگران آن هم اعلام شد.

بیشتر از یک سال قبل بود که خبر رسمی ساخت سریال هیلو (Halo) اعلام شد؛ سریالی که قرار است برای پخش از شبکه شوتایم (Showtime) آماده شود و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره تولید آن به‌شکل رسمی آغاز شده است.

سریال هیلو در این مدت با حواشی مختلفی همراه بود، از جمله اینکه در بخشی از پروسه‌ی پیش‌تولید کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن تغییر کرد، ولی این روزها همه‌چیز به‌خوبی در حال پیش رفتن است و مراحل تولید سریال هم شروع شده و درعین‌حال سه بازیگر جدید هم به جمع افراد قبلی اضافه شده‌اند.

دنی ساپانی، بازیگر بریتانیایی-غنایی به‌تازگی به سریال اضافه شده است؛ بازیگری که پیش از این او را در سریال‌هایی چون Penny Dreadful و Harlots دیده بودیم. ساپانی قرار است در سریال هیلو نقش کاپیتان جیکوب کیس را ایفا کند، یکی از شخصیت‌های مهم دنیای هیلو که در بازی‌هایی چون Halo: Combat Evolved و Halo: Reach حضور داشت. همچنین دختر این شخصیت یعنی دکتر میراندا کیس هم در سریال حاضر خواهد بود و نقش او برعهده‌ی الیو گری است؛ بازیگر نقش میا استون در سری اول مجموعه‌ی تلویزیونی Half Moon Investigations. درکنار این دو بازیگر، چارلی مورفی که او را در Peaky Blinders دیده‌ایم هم به این سریال شوتایم اضافه شده است و ایفاگر نقش شخصیت جالبی به‌نام Makee خواهد بود؛ انسانی که در دوران کودکی و پس از یتیم شدن، توسط نیروهای Covenant (نژادهای فضایی هیلو) بزرگ شده است.

پیش از این بازیگرهای دو نقش اصلی یعنی مستر چیف (Master Chief) و کورتانا (Cortana) هم معرفی شده بودند، یعنی پابلو شرایبر و ناتاشا مک‌الهون که در قالب این دو شخصیت محبوب ایفای نقش خواهند کرد.

اکانت رسمی سریال هیلو در توییتر هم به مناسبت آغاز تولید سریال متن کوتاهی را توییت کرده و تصویری از بازیگران آن منتشر کرده است:

سرانجام بازیگران دور هم جمع شدند، روخوانی‌ها هم انجام شد و مراحل تولید سریال هیلوی شوتایم آغاز می‌شود.

سریال هیلو

سریال هیلو براساس مجموعه بازی‌های محبوبی تولید می‌شود که استودیو بانجی (Bungie) سال‌ها قبل برای مایکروسافت تولید کرد و این روزها هم نسخه‌ی جدید آن تحت عنوان Halo Infinite برای عرضه‌ی هم‌زمان با کنسول نسل بعد مایکروسافت یعنی پروژه اسکارلت توسط 343Industries در دست تولید است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده