نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

تصویر جدید سریال Halo پابلو شرایبر را در نقش مستر چیف نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویری از سریال Halo منتشر شده که پابلو شرایبر، بازیگر نقش مستر چیف در آن با ماسک این شخصیت حضور دارد.

ماه فروردین امسال بود که مشخص شد پابلو شرایبر، بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، قرار است نقش شخصیت مستر چیف را در سریال Halo (هیلو) بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال هیلو منتشر شده است. مدتی پیش صفحه مجموعه بازی Halo در توییتر، تصویری از سریال آن را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور پابلو شرایبر هستیم که ماسک مستر چیف را در دست دارد و همچنین قد او نیز در تصویر قابل مشاهده است که این بازیگر با حدود ۲ متر قد، قد بلندی را دارد و احتمالا یکی از شرایط انتخاب بازیگر نقش این اسپارتان محبوب بوده است. طبق توصیف تصویر، گویا شرایبر اخیرا به استودیو 343Industries سر زده و این تصویر نیز در همان زمان گرفته شده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پابلو شرایبر در سریال Halo

مدتی پیش نیز مشخص شد که ناتاشا مک الهون قرار است نقش دکتر هالزی را در سریال Halo بازی کند و علاوه‌بر این نقش، مک‌الهون نقش کورتانا را نیز بر عهده دارد. علاوه‌بر شرایبر و مک‌الهون، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک و کیت کندی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال هیلو از پاییز در بوداپست آغاز می‌شود و این سریال قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ پخش شود. فصل اول سریال هم دارای ۹ اپیزود خواهد بود که یک اپیزود کمتر از تعدادی است که پیش از این اعلام شده بود. 

کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار) و استیون کین، نویسنده سریال The Last Ship، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شورانر در سریال Halo حضور دارند. وظیفه پخش این سریال در آمریکای شمالی بر عهده شبکه شوتایم و وظیفه انتشار جهانی آن بر عهده شبکه CBS خواهد بود. استیون اسپیلبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های سینمایی زیادی براساس بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم که چندان عملکرد موفقی در گیشه نداشته و حتی نتوانسته‌اند نظر مثبت طرفداران را جلب کنند، اما سازندگان سریال هیلو امیدوار هستند تا اثری وفادار و جذاب را ارائه دهند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده