// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla در وب‌سایت آمازون مشاهده شد

تصویری توسط یکی از کاربران ردیت از وب‌سایت آمازون ثبت شده است که در آن تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla در ماه اکتبر دیده می‌شود.

یوبیسافت پس از معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla اعلام کرد که تاریخ انتشار آن در تعطیلات سال جاری میلادی خواهد بود و هنوز به‌صورت رسمی از این تاریخ رونمایی نکرده است. اما حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، تصویری از وب‌سایت آمازون منتشر شده است که ماه اکتبر را به‌عنوان تاریخ انتشار این بازی نشان می‌دهد.

در این تصویر که توسط یکی از کاربران ردیت از وب‌سایت شعبه ایتالیای فروشگاه آمازون گرفته شده است، تاریخ انتشار ۱۵ ماه اکتبر (۲۴ مهر ماه) برای بازی Assassin’s Creed Valhalla دیده می‌شود. این تاریخ حالا به ۳۱ دسامبر تغییر کرده است که در تمام بازی‌ها به این شکل ثبت می‌شود. اما می‌توانید تصویر را در زیر تماشا کنید:

بازی Assassin’s Creed Valhalla

تاریخ انتشار در ماه اکتبر، باتوجه‌به زمان انتشار نسخه‌های قبلی Assassin’s Creed منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چراکه اکثر بازی‌های این مجموعه در ماه اکتبر منتشر شده‌اند. پس این احتمال وجود دارد که بازی Assassin’s Creed Valhalla هم در تاریخی که در آمازون درج شده است، برای پی سی و کنسول‌های نسل جاری منتشر شود و به محض عرضه کنسول‌های نسل بعدی، برای آن‌ها هم منتشر شود.

البته در نظر داشته باشید تا زمانی‌که شرکت Ubisoft رسما تاریخ انتشار بازی را اعلام نکند، صحت این خبر مشخص نمی‌شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که Assassin’s Creed Valhalla روی Xbox Series X با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. همچنین از بازگشت مخفی‌کاری در جمعیت و کشتن آنی هیدن بلید در این بازی مطلع شدید و توضیحات یوبیسافت را هم درباره وسعت نقشه بازی مطالعه کردید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده