// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اولین تریلر بازی Assassin's Creed Valhalla پخش شد

یوبی‌سافت پس از رونمایی از بازی Assassin's Creed Valhalla، نخستین تریلر آن را نیز همان‌گونه که وعده داده بود، تحویل طرفدارها داد.

AC با مجموع فروش بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه، بااختلاف ارزشمندترین دارایی شرکت فرانسوی یوبی‌سافت است

شرکت فرانسوی یوبیسافت که به‌تازگی تایید کرد Assassin's Creed Valhalla را با همکاری گسترده‌ی ۱۵ استودیو بازی‌سازی می‌آفریند، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه دیروز به وقت ایران با پخش یک لایو استریم در یوتیوب به شکل جالبی به سراغ رونمایی از فضای کلی جدیدترین نسخه از سری «اسسینز کرید» رفت. طی دقایق آن ویدیو شاهد طراحی تصویر هنری رسمی اثر طی مدتی طولانی‌تر از هشت ساعت توسط باس لاجیک (BossLogic) بودیم که نتیجه‌ی نهایی آن شکل‌گیری طرح چشم‌نوازی است که در زیر می‌بینید؛ طرحی که باعث شد بعضی افراد علاوه‌بر پی بردن به این حقایق که پروتاگونیست بازی Assassin's Creed Valhalla احتمالا به‌عنوان سلاح اصلی از تبر استفاده می‌کند و هیدن‌بلیدی مشابه با هیدن‌بلیدِ متعلق به داریوش در Assassin's Creed Odyssey دارد.

Assassin

در پایان ویدیوی معرفی طولانی‌مدت و خاص بازی که چگونگی ترسیم کامل تصویر هنری اصلی آن را از صفر تا صد به‌صورت زنده نشان داد، متوجه شدیم این بازی که همه‌ی منابع به جریان یافتن آن در زمانه و در دل فرهنگ وایکینگ‌ها اشاره داشتند، راس ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت ایران نخستین تریلر سینماتیک خود را تقدیم همگان می‌کند؛ ویدیویی ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه‌ای که مخاطب را بهتر با فضای محصول آشنا می‌سازد و اجازه می‌دهد اندکی از جذابیت آلبوم موسیقی متن اثر هم به گوش بازیکن برسد. همچنین برخی شایعه‌ها می‌گویند هفته‌ی بعد یوبی‌سافت به سراغ نمایش گیم‌پلی Valhalla خواهد رفت.

ایور (Eivor) نام شخصیت اصلی بازی است که می‌تواند به انتخاب شما زن یا مرد باشد. همچنین کنترل مواردی مانند بلندی موهای او، شکل و محل قرارگیری تتوهای روی بدنش و زخم‌هایی که در جنگ برداشته است، به بازیکن داده می‌شود. یوبی‌سافت می‌گوید «والهالا» RPGترین «اسسینز کرید» تا به امروز، اثری کاملا تک‌نفره و بدون حالت Co-op، پرشده از روابط احساسی و دارای المان‌های ماوراالطبیعه خواهد بود. راستی در این بازی برخی مراحل هم در زمان حال می‌گذرند و بازیکن طی آن‌ها مقابل چالش‌های به‌خصوصی قرار می‌گیرد. اگر هم دوست دارید سلاح‌های شما هم در بازی قابل شخصی‌سازی باشند، باید بدانید که Valhalla به گفته‌ی سازندگان، قطعا گیمرها را از این نظر راضی می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نروژ، انگلستان و اسکاندیناوی نقاط مختلف حاضر در بازی را تشکیل می‌دهند

«والهالا» در بالای هرم تیم سازنده‌ی خود اشرف اسماعیل را می‌بیند؛ کارگردان آثاری در جهان هنر هشتم مانند Assassin's Creed IV: Black Flag که با Assassin's Creed Origins حرکت مجموعه‌ی مورد بحث در مسیر نزدیک‌تر شدن به دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) را کلید زد. نویسنده‌ی بازی Assassin's Creed Valhalla هم دربی مک‌دویت، همان نویسنده‌ی بازی Assassin's Creed IV: Black Flag خواهد بود. این دو حقیقت درکنار یکدیگر باعث شده‌اند بعضی طرفدارها بیش‌ازپیش به «والهالا» که احتمالا اکنون سه سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد، امیدوار شوند. چون هم Black Flag جزو محبوب‌ترین قسمت‌های سری «اسسینز کرید» است و هم کارنامه‌ی اسماعیل نشان می‌دهد که ساخته‌ی تازه‌ی او می‌تواند با تکمیل کارهای انجام‌شده توسط دو اثر اخیر مجموعه («اوریجینز» و «ادیسه»)، فرم RPGمانند و تازه‌ی AC را به اوج خود برساند. البته که تنها گذر زمان می‌تواند عیار حقیقی بازی را فاش سازد و نشان دهد که سازندگان این بار محصولی قدرتمند یا کم‌کیفیت را برای گیمرها تدارک دیده‌اند. «اسسینز کرید: والهالا» (Assassin's Creed Valhalla) در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی (پاییز سال ۱۳۹۹ خورشیدی) روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، گوگل Stadia، ایکس‌ باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

مطابق اطلاعات ارائه‌شده در صورتی که شیوع ویروس کرونا/کووید 19 یوبی‌سافت را مجبور به اعمال تاخیری نکند، شرکت فرانسوی قسمت‌های جدید هر دو مجموعه‌ی «واچ داگز» و «اسسینز» کرید را در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد کرد. «والهالا» که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی آن در انحصار فروشگاه‌های دیجیتالی Uplay و اپیک گیمز خواهد بود، یک کلاغ را تبدیل به یکی از یارهای شخصیت اصلی می‌کند و گاهی روی نمایش سبک زندگی وایکینگ‌ها و تلاش بازیکن برای ایجاد ارتشی عظیم تمرکز دارد. نسخه‌ی Collector’s Edition بازی هم ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و شامل مجسمه‌ای می‌شود که ظاهر کلی نسخه‌ی مونث پروتاگونیست «والهالا» را به نمایش می‌گذارد.

بازی Assassin


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده