نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

Cyberpunk 2077 از یک خودروی الهام گرفته از Mad Max رونمایی کرد

استودیوی CDProjekt Red، به مناسبت پنجمین سالگرد اکران Mad Max Fury Road، بلاک‌باستر اکشن و پساآخرالزمانی جرج میلر، از یکی از خودروهای ویژه Cyberpunk 2077 به نام «Reaver» رونمایی کرد.

,ویدیو بسیار کوتاهی که در اکانت توییتر Cyberpunk 2077 پست شده، یک خودروی ویژه با ظاهری سیاه‌رنگ را که با علائم تزئینی قرمز و فیروزه‌ای به المان‌های سایبرپانکیِ این بازی مزین شده به نمایش می‌گذارد. خودروی «The Reaver» یک ماشین سفارشی و خاص است که توسط Wraiths، یکی از افراد گروه Night City طراحی و ساخته شده است.

طبق توضیحات پست توییتری سی دی پراجکت رد، این ماشین، براساس سبک طراحی Quandra Type-66 ساخته شده و نزدیک به ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. اگر این خودرو در واقعیت وجود داشت، توان آن تقریباً با یک استون مارتین Valhalla یا فراری SF90 Stradale برابری می‌کرد.

در متن این توییت نوشته شده:

«Reaver» خودروی سفارشی گروه Wraith که براساس Quadra Type-66 طراحی شده است. با نزدیک به ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت این ماشین، تاابد درخشان و کروم خواهید راند! پنجمین سالگرد اکران Mad Max Fury Road مبارک!

جمله‌ی «You will ride eternal, shiny and chrome» یادآور یکی از دیالوگ‌های War Boys در Mad Max Fury Road است. هرچند خود این ماشین نیز، با ظاهر زنگ زده و المان‌های آهنی و سرسخت بدنه‌ی خود یادآور فرهنگ خاص قبیله Immortan Joe و ماسل‌کار قدرتمندِ مکس در این فیلم بوده که بیشتر با نام «Pursuit Special» شناخته می‌شود.

دانلود از آپارات

در دیگر اخبار جدیدی که از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده، می‌توان به معرفی یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های گانگستری نایت سیتی به نام Valentinos اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تیزر بسیار کوتاه منتشر شده از گروه گانگستری Valentinos را در زومجی تماشا کنید. علاوه‌ بر این مورد، شاهد رونمایی از گروه The Maelstorm توسط توسعه‌دهندگان CD Projekt RED بودیم که در منطقه صنعتی واتسون مستقر بوده و علاقه زیادی به بهبود «ضعف‌های» بدن انسان دارد. در لینک خبری که در این خصوص منتشر شده، جزئیات مشخصات این گروه را مطالعه کنید.

علاوه‌بر این موارد، اخیراً شاهد رونمایی از باندل زیبا و محدود Cyberpunk 2077 را برای ایکس‌باکس وان ایکس بودیم که خبر آن ازطریق یک تیزر کوتاه ازطریق حساب کاربری ایکس‌باکس در توییتر منتشر شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تصاویر و جزئیات این باندل را مشاهده کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه امسال (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده