نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

نمایش محتوای جدید از بازی Cyberpunk 2077 به صورت رسمی تایید شد

طبق جدیدترین پست توییتری صفحه‌ی سایبرپانک 2077، در تاریخ ۲۲ خرداد شاهد نمایشی جدید از این اثر مورد انتظار خواهیم بود.

هر چقدر که به زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 نزدیک می‌شویم، اخبار مربوط به آن هم بیشتر و بیشتر می‌شود. حالا هم که رسما در آخرین سال از نسل هشتم به سر می‌بریم و وارد قسمتی از سال شده‌ایم که سالیانه در آن شاهد معرفی بازی‌ها و اخبار جدید بودیم، استودیوهای بازی‌سازی بهترین و مهم‌ترین اخبار خود را آماده کرده‌اند.

چندی پیش استودیو سی ‌دی پراجکت رد، سازنده‌ی بازی مورد انتظار سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) رسما تایید کرد که با شرکت در رویداد ویژه‌ی رسانه‌ی IGN محتویات سایبرپانک‌محور تازه‌ای را منتشر خواهد کرد. علاوه بر آن، با توجه به اعلامیه‌ی جف کیلی، استودیو سی‌دی پراجکت رد در رویداد Summer Game Fest هم حضور خواهد داشت و در آنجا هم احتمالا با گوشه‌ای دیگر از جهان چندلایه‌ی این بازی آشنا خواهیم شد. حالا هم در جریان آخرین اخبار بازی، طبق اعلامیه‌ی رسمی صفحه‌ی توییتر بازی سایبرپانک 2077، مشخص شد که در تاریخ ۱۱ جوئن (۲۲ خرداد) شاهد ارائه شدن محتویاتی جدید از بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود.

Cyberpunk 2077

این محتویات تازه در جریان یک برنامه‌ با نام NighCity Wire ارائه خواهند شد و طبق توییت جدید مسئول ارتباطات اجتماعی سی‌دی پراجکت رد، در جریان «نایت‌سیتی وایر» شاهد رونمایی از مواردی جدید خواهیم بود که احتمالا تریلر جدیدی از بازی نیز نمایش داده می‌شود. احتمال می‌رود که طی این برنامه علاوه‌بر نمایش گوشه‌هایی تازه از گیم‌پلی اثر، با برنامه‌ی سازندگان بازی پیرامون عرضه‌ی محتویات قابل دانلود (DLC) سایبرپانک هم آشنا خواهیم شد. سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. به نظر طی ماه‌های آینده، نمایش‌های پرتعدادی را از این اثر شدیدا مورد انتظار شاهد باشیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده