نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

گروه خلافکار The Maelstrom بازی سایبرپانک 2077 معرفی شد

استودیو CD Projekt RED از گروه خلافکار دیگری به نام The Maelstorm رونمایی کرد که علاقه‌مند به تکنولوژی سایبری هستند.

هرچه به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) یعنی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. از قرار معلوم نیز ماه آینده باید منتظر رویداد Night City Wire باشیم که سازندگان وعده انتشار اطلاعات جذابی را در آن داده‌اند. بااین‌حال هنوز تا زمان انتشار بازی فاصله زیادی باقی مانده است و به همین دلیل طبق آخرین اخبار بازی امروز استودیو CD Projekt RED با معرفی گروه خلافکار دیگری به‌نام The Maelstorm، قدری عطش طرفداران را فرو نشاند. 

این گروه در منطقه صنعتی واتسون مستقر است و علاقه زیادی به بهبود «ضعف‌های» بدن انسان دارد. آن‌ها برای انجام این بهبود‌ها از تکنولوژی‌های سایبری (Cybertechnology) استفاده می‌کنند و همین مورد آن‌ها را به گروه بسیار جذابی تبدیل خواهد کرد که می‌توان در Totentaz Club آن‌ها را یافت. معرفی این گروه خلافکار یکی از سلسله‌ معرفی باند‌ها و جناح‌های مختلف بازی سایبرپانک 2077 از سوی استودیو سی‌دی پراجکت رد است. پیش از این نیز گروه‌های دیگری از جمله Voodoo Boys و Valentinos معرفی شده‌ بودند. 

در حساب کاربری رسمی بازی سایبرپانک 2077 در توییتر در مورد این گروه چنین نوشته شده است: 

قلمرو گروه The Maelstorm بخش صنعتی واتسون است. شما آن‌ها را در کارخانه‌ها و کلاب The Totentanz در این منطقه ملاقات خواهید کرد. آن‌ها علاقه‌ی وسواس‌گونه‌ای به تکنولوژی‌های سایبری دارند. علاقه آن‌ها به بهبود ضعف‌های بدن انسان به مراتب بیشتر از ترس آن‌ها از بیماری Cyberpsychosis [نوعی بیماری در بازی که بر اثر استفاده زیاد از تکنولوژی سایبری ایجاد می‌شود] است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه امسال (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد گروه‌های خلاف‌کار بازی سایبرپانک 2077 چیست؟ آیا تنوع گروه‌های بازی را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده