// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

باندل Cyberpunk 2077 کنسول ایکس باکس وان ایکس معرفی شد

شرکت مایکروسافت، به‌تازگی باندل زیبا و محدود Cyberpunk 2077 را برای ایکس باکس وان ایکس معرفی کرد و در ماه ژوئن هم عرضه می‌شود.

چندی پیش بود که یک تیزر کوتاه ازطریق حساب کاربری ایکس باکس در توییتر منتشر شد که کدهای مختلفی را از بازی Cyberpunk 2077 نشان می‌داد. در ادامه کاربران متوجه یک ویدیو از باندل سایبرپانک 2077 برای ایکس باکس وان ایکس شدن که در کانال یوتیوب ایکس‌باکس، آپلود شده بود. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی باندل لیمیتد ادیشن Cyberpunk 2077 را برای ایکس‌باکس وان ایکس معرفی کرد. این باندل زیبا در ماه ژوئن عرضه می‌شود و شاهد طراحی منحصربه‌فردی از نایت سیتی برای کنسول هستیم. همچنین روی بدنه کنسول عبارت «‌آینده‌ای وجود ندارد» نوشته شده است. همچنین کنترلر باندل ذکر شده هم با طراحی نایت سیتی در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. در ادامه مشخص شده است که کاربران با خرید باندل سایبرپانک 2077 هم برای Xbox One X، کد دیجیتالی بازی را هم دریافت می‌کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی باندل سایبرپانک 2077 برای ایکس‌‌باکس وان ایکس را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده