// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعاتی از گروه خلافکار Valentinos در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

Valentinos نام یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های گانگستری Cyberpunk 2077 است که به افتخار، عدالت و انجمن برادری خود وفادار هستند.

یکی از بازی‌های که تاخیر آن باعث ناراحتی کاربران شد، Cyberpunk 2077 بود که عرضه آن از انتهای ماه فروردین به شهریور ماه موکول شد. بااین‌حال سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، اعلام کرده که محصول نهایی، به‌گونه‌ای خواهد بود که حسابی کاربر را سرگرم کند. همچنین چندی پیش بود که تیم سازنده یک گروه گانگستری و یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بازی را معرفی کرد تا کاربران بیش‌ازپیش با نایت سیتی و گروه‌های داخل آن آشنا شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 گروه گانگستری جدیدی را معرفی کرده است. Valentinos نام یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های گانگستری شهر نایت سیتی و بازی سایبرپانک 2077 است که محیط‌های لاتینو منطقه Heywood را در دست دارند. در ادامه مشخص شده که Valentinos به تاکید و اهمیت روی افتخار، انجمن برادری خود و عدالت معروف است. در ادامه می‌توانید تیزر بسیار کوتاه منتشر شده از گروه گانگستری Valentinos را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارت


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده