// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

استودیو WB Games Montréal ساخت بازی براساس کمیک های DC را تایید کرد

استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal که شایعه‌ها از در حال ساخت بودن جدیدترین «بتمن» دنیای هنر هشتم توسط آن خبر می‌دهند، بالاخره تایید کرد که مشغول خلق یک بازی ویدیویی با الهام از کمیک‌های دی سی است.

بتمن

در ابتدا شایعه‌ها و سپس تصاویر بدون توضیح منتشرشده توسط خود استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal طی ماه‌های گذشته یک حقیقت را به بسیاری از گیمرها نشان دادند؛ به احتمال بسیار زیاد، اعضای استودیو مورد بحث به‌زودی از یک بازی Batman که با اقتباس از داستان «محفل جغدها» (Court of Owls) خلق می‌شود، رونمایی خواهند کرد. اثری که گویا سال‌ها از زمان آغاز ساخت آن می‌گذرد و مطابق شایعه‌ها فاصله‌ی زیادی هم تا عرضه‌ی عمومی آن باقی نمانده است. حتی این اواخر گزارش تاییدنشده‌ای منتشر شد که می‌گفت این بازی مولتی‌پلتفرم در رویداد رونمایی از بازی‌های پلی ‌استیشن 5 تریلری ارائه خواهد کرد و در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی نیز همزمان با عرضه‌ی PS5 و ایکس‌ باکس سری ایکس برای کنسول‌های نسل‌هاش هشتم و نهم و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. با همه‌ی این‌ها تا به امروز هرگز استودیو WB Games Montréal به‌صورت رسمی اعلام نکرده بود که مشغول کار روی اثری اقتباسی از روی کمیک‌های دی‌سی است تا شایعه‌ها بیشتر رنگ واقعیت را به خود بگیرند. ولی بالاخره چنین اتفاقی رخ داد و صفحه‌ی استودیو در اینستاگرام در معرفی WB Games Montréal نوشت:

WB Games Montreal یعنی یک استودیوی تشکیل‌شده از دو گروه متخصص و بزرگ بازی‌سازی که مشغول ساخت آثاری AAA و متمرکز روی کتاب‌های کامیک دی‌سی هستند و در گروه استودیوهای Warner Bros. Interactive Entertainment (واحد سرگرمی‌های تعاملی شرکت برادران وارنر) قرار می‌گیرند.

باید صبر کرد و دید درنهایت آیا چند هفته‌ی دیگر بازی «بتمن» بالاخره به گیمرها معرفی می‌شود یا حتی تا ماه‌ها بعد نیز همه‌ی اخبار مورد اشاره در حد شایعه‌های غیر قابل تایید باقی می‌مانند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده