نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

استودیو WB Montreal طرح‌های اولیه از دو پروژه لغوشده Superman و Suicide Squad را منتشر کرد

استودیو WB Montreal اخیرا طرح‌های مفهومی از دو بازی لغوشده‌ی Superman و Suicide Squad را منتشر کرده است. بازی‌هایی که تولید آن‌ها هرگز به نتیجه نرسید.

شعبه‌ی مونترال استودیو بازیسازی برادران وارنر طی سالیان اخیر نامش با شنل‌پوش ساکت گاتهام یعنی بتمن، گره خورده بود و با شنیدن نام این استودیو، همه‌ی ذهن‌ها به سمت آن بازی جدید بتمن که فقط خدا می‌داند چه زمانی رسما معرفی خواهد شد، می‌رود. به هر حال این استودیو طی ماه‌ها و سالیان اخیر با انتشار ناگهانی خبرهایی که به بازی جدید بتمن‌محور آن‌ها اشاره می‌کرد، طرفداران را چشم‌به‌راه نگه داشته‌اند و با توییت‌های اخیر خود،‌ به‌طور غیرمستقیم اعلام کردند که مشغول ساخت یک بازی جدید با محوریت شوالیه‌ی تاریکی هستند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این استودیو، پیش‌تر مشغول ساخت دو بازی سوپرمن (Superman) و سوساید اسکواد (Suicide Squad) بوده است؛ بازی‌هایی که تولید آن‌ها لغو شد و احتمالا به همین دلیل هم بود که این تیم، رونمایی از بازی جدید خود را بارها و بارها به‌تعویق انداخت.

بازی سوپرمن

اولین طرح هنری منتشر شده، به بازی سوپرمن اختصاص دارد. طبق صحبت‌های افراد بانفوذ و مورد اعتماد صنعت بازی، این بازی در سال ۲۰۱۳ وارد مرحله‌ی تولید شد و انتظار می‌رفت که به یک ساخته‌ی جهان بازی، چیزی مثل اسپایدرمن ساخته‌ی اینسامنیاک گیمز، تبدیل شود؛ یک بازی که در آن می‌توانستیم مرد پولادین را آزادانه در شهر متروپلیس کنترل کنیم و با دشمنان مختلفش درگیر شویم. گفته می‌شود که تیم برادران وارنر مونترال برای این پروژه، تحقیقات فراوانی را انجام داده بود و علاقه‌ی زیادی داشت تا پروژه‌ی سوپرمن را تکمیل کند.

بازی Suicide Squad

بازی Suicide Squad

پس از لغو پروژه‌ی سوپرمن، به‌نظر تیم WB Montreal در گوشه‌ای دیگر از دنیای «دی‌سی کامیکس» به‌دنبال سوژه‌ی بعدی خود گشت و نتیجه، ایده‌ی آفرینش بازی Suicide Squad بود. از طرح‌های اولیه‌ی این بازی، فقط ۲ تصویر بالا موجود است که در راس آن‌ها، تصاویر اولیه‌ی هارلی کویین را داریم که شدیدا هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ به‌نظر می‌رسد که اثر نام‌برده قرار بود در سال ۲۰۱۶ همراه با فیلم Suicide Squad در دسترس گیمرها قرار بگیرد. این پروژه‌ها هرگز تکمیل نشدند و احتمالا به همین دلیل است که استودیو موردبحث، هنوز بازی جدید خود را به‌طور رسمی معرفی نکرده است. این تیم که حالا همه باهم هم‌نظر هستیم درحال کار روی یک پروژه‌ی بتمن‌محور است،‌ احتمالا به‌زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. اثری که طبق شایعات، یک سافت‌ریبوت برای سری آرکام خواهد بود و بتمن را در برابر گروه Court of Owls قرار خواهد داد. از حق نگذریم، دو پروژه‌ی سوپرمن و سوساید اسکواد WB Montreal خیلی هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسیدند؛ کسی چه می‌داند شاید یکی از این دو پروژه را تیم راک‌استدی در حال جلوبردن است؟ به هرحال برای روشن شدن این ابهامات، باید صبر کنیم و ببینیم که WB Montreal و راک‌استدی چه زمانی بالاخره به سکوت خود پایان می‌دهند.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. آیا دوست دارید روزی یک اقتباس همه‌چیز تمام از ماجراهای سوپرمن و جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad) ساخته شود؟


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده