نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴

شایعات از پیشرفت خوب بازی بتمن WB Montreal می‌گویند؛ احتمال انتشار در پاییز ۲۰۲۰

گزارشات بلاگ GWW شایعات سافت‌ریبوت بودن بازی بتمن WB Montreal را قوت می‌بخشد و موعد انتشار آن را پاییز سال جاری اعلام می‌کند.

به لطف سکوت و نگرش خاص استودیو WB Montreal پیرامون پروژه‌های خود، تمامی اخبار تازه‌ترین ساخته‌ی آن‌ها که احتمالا همه‌ی ما بر این باوریم که یک بازی بتمن‌محور است، همگی شایعه هستند و دیگر این زیاد بودن شایعه‌ها دارند بیشتر از حد ممکن می‌شوند. البته که استودیو سازنده هم طی سالیان اخیر، مسیر فوق‌العاده پرفشاری را طی کرده و پس از کنسل شدن ۳ پروژه‌ی سوپرمن، سوساید اسکواد (Suicide Squad) و دنباله‌ی بتمن آرکام نایت (Batman Arkham Knight) شعبه‌ی مونتریال استودیو بازیسازی برادران وارنر، ساکت‌تر از همیشه مشغول کار رو ساخته‌ی جدید خود است و هر چند وقت یکبار با پیام‌های توییتری، ذهن هواداران و دوست‌داران شوالیه‌ی تاریکی را در به‌ جوکر گونه‌ترین شکل ممکن، به بازی می‌گیرند!

امشب هم در جریان آخرین اخبار بازی، با یک شایعه‌ی جدید از بازی بتمن‌ محور و اسرارآمیز WB Montreal همراه شما هستیم. این شایعه‌ی جدید را بلاگ نه‌چندان معتبر GeeksWorldWide یا همان GWW منتشر کرده است که به موضوع «سافت‌ریبوت بودن» این بازی، تاکید دارد. اگر از دنبال‌کنندگان بازی‌های بتمن طی سالیان اخیر بوده‌اید، احتمالا می‌دانید که استودیو WB Montreal در سال ۲۰۱۶ تصمیم داشت تا طی مراسم The Game Awards آن سال، از دنباله‌ی بازی Batman Arkham Knight رونمایی کند. در این بازی گیمر قرار بود کنترل دیمین وین، پسر بروس وین، را در دست بگیرد و سراغ خلاف‌کارهای گاتهام برود. پس از لغو شدن ساخت این بازی و صدالبته پروژهای سوپرمن و سوساید اسکواد که لغو شده بودند،‌ استودیو WB Montreal تصمیم گرفت تا با سافت‌ریبوت سری آرکام و دنبال کردن یک نگرش جدید از ماجراهای شوالیه‌ی سیاه گاتهام، سری بازی‌های بتمن را وارد یک فضای جدید کند و به دنبال آن، «دنیای ویدیوگیمی DC» برپا شود. طبق ادعای بلاگ GWW، منابع این سایت که به تیم سازنده‌ی بازی نزدیک هستند، این خبر را تایید می‌کنند. GWW در ادامه، اعلام کرده که در این بازی قرار است اعضای «بت فمیلی/خانواده‌ی بتمن» مثل رابین یا نایت‌وینگ را کنترل کنیم و شاهد تولد بخش Co-op در بازی‌های بتمن باشیم.

بتمن - Batman

قسمت جالب شایعه‌ی GWW، خاطرنشان می‌کند که بازی بتمن WB Montreal مراحل ساختش را به‌خوبی پشت سر گذاشته، پاییز سال جاری منتشر خواهد شد و به دنبال آن، استودیو راک‌استدی بازی جدید خود را معرفی و برای نسل نهم، به‌بازار عرضه خواهد کرد. اثری جدید راک‌استدی که آن هم قرار است در دنیای ویدیو‌گیمی DC جریان داشته باشد. اگر این شایعه‌ حقیقت داشته باشد و بازی قرار باشد سال جاری منتشر شود، درنتیجه باید منتظر سرعت یافتن روند رونمایی از آن باشیم. باید ببینیم که WB Montreal بالاخره چه زمانی دوست دارد این سکوت بی‌نهایت طولانی خود را بشکند و بالاخره از بازی‌ای که مشغول ساختش است، رونمایی کند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده