نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹

جو منگنیلو برای بازی در نقش دث استروک در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League باز خواهد گشت

جو منگنیلو، بازیگر نقش دث استروک جدیدترین بازیگری است که حضور آن در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League تایید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه جو منگنیلو، بازیگر نقش دث استروک قرار است در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League بازگردد. این خبر در ابتدا توسط کولایدر و سپس توسط TheWrap اعلام شده است. پس از اینکه منگنیلو با مو خاکستری رنگی در توییچ دیده شد، منابع نزدیک به کولایدر گفتند که این موضوع به علت حضور وی در نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت است و ظاهرا او قرار است در فیلم‌برداری دوباره این فیلم حضور داشته باشد که البته نمی‌توان مدرک خیلی محکمی باشد، اما TheWrap نیز از منابع خود شنیده است که او در نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League حضور خواهد داشت.

زک اسنایدر در کنار بتموبیل زیبا فیلم جاستیس لیگ اصلی دی سی

پیش از این شاهد حضور دث‌استروک در یکی از صحنه‌های پس از پایان نسخه اکران فیلم Justice League بودیم که در آن او با لکس لوتر ملاقات می‌کند. بااین‌حال، مشخص نیست که نقش او در نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت چگونه خواهد بود و شاهد صحنه‌های بیشتری از این شخصیت خواهیم بود یا صرفا همان صحنه به این نسخه از فیلم نیز اضافه خواهد شد. این در حالی است که اخیرا حضور جرد لتو برای بازی در نقش جوکر در این نسخه از فیلم Justice League تایید شده است که به‌نظر می‌رسد برخلاف اطلاعات اولیه منتشر شده، نسخه اسنایدر کات این فیلم قرار است تغییرات بیشتری حتی نسبت به نسخه اصلی که توسط خود اسنایدر فیلم‌برداری شده بود، داشته باشد.

پیش از این نیز ویدیویی آزمایشی از حضور دث‌استروک منتشر شد که نشان می‌داد شخصیت Deathstroke قرار است در فیلم بتمن با بازی و به کارگردانی بن افلک نیز حضور داشته باشد که درنهایت این موضوع اتفاق نیفتاد. نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League قرار است در قالب یک سریال ۴ قسمتی که زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود، تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود که هزینه تولید آن پس از اعلام خبر فیلم‌برداری دوباره فیلم در این ماه نیز افزایش پیدا کرده است.

نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده