نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

صحنه‌های جدید برای نسخه Snyder Cut فیلم Justice League به‌زودی فیلمبرداری خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده، بازیگران فیلم Justice League قرار است برای فیلمبرداری چند صحنه جدید برای نسخه اسنایدر کات فیلم به مدت یک هفته در استودیو حاضر شوند.

ماه گذشته بود که اولین تریلر نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) منتشر شد. این فیلم درواقع قرار است یک مینی سریال ۴ قسمتی باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم قرار است دارای یک فیلم‌برداری دوباره بسیار کوتاه در ماه آینده میلادی باشد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، فیلم‌برداری دوباره نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است در ماه اکتبر (مهر یا آبان) به مدت یک هفته انجام شود که شامل فیلم‌برداری صحنه‌های جدید برای این فیلم خواهد بود. هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن و ری فیشر در نقش سایبورگ، نیز برای فیلم‌برداری مجدد حضور خواهند داشت.

برخلاف بیشتر فیلم‌برداری‌های دوباره، این فیلم‌برداری قرار نیست داستان یا ساختار کلی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را تغییر دهد و در عوض قرار است صحنه‌های و دیالوگ‌های جدیدی دوباره گرفته شود و حتی این موضوع می‌تواند به اسنایدر کمک کند تا این فیلم را به یک سریال ۴ قسمتی تبدیل کند. بااین‌حال مشخص نیست که جیسون موموآ و ازرا میلر نیز در این فیلم‌برداری کوتاه حضور خواهند داشت یا خیر. هالیوودریپورتر همچنین اشاره کرد که حضور فیشر باتوجه‌به تنش‌هایی که میان این بازیگر و برادران وارنر وجود دارد، کمی عجیب است.

فیشر پس از اظهاراتش درباره جاس ویدون در مورد زمان حضورش در پشت صحنه فیلم‌برداری دوباره فیلم Justice League، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و در ادامه از برادران وارنر در مورد نحوه تحقیق و بررسی این موضوع انتقاد کرد. جیسون موموآ نیز پس از آن از فیشر حمایت کرده بود که این موضوع هم ظاهرا باعث ایجاد اختلافاتی در مورد تولید فیلم Aquaman 2 (آکوامن ۲) شده است. در هر حال برادران وارنر همچنان منتظر است تا ببینند فیشر برای بازی در نقش سایبورگ در فیلم The Flash باز خواهد گشت یا خیر. در این فیلم در حال حاضر شاهد بازگشت بن افلک و مایکل کیتون برای نقش بتمن هستیم.

نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده