// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸

جرد لتو در فیلم Zack Snyder's Justice League نقش جوکر را ایفا می‌کند

فیلم «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» قرار است بسیار متفاوت با نسخه اصلی فیلم Justice League باشد و قصه‌ای چهار ساعتی را به تصویر بکشد.

همه می‌دانند که پس از مرگ دختر زک اسنایدر، او مجبور به جدایی از پروژه‌ی ساخت فیلم Justice League شد و رئیس وقت استودیو که به‌دنبال افزایش پاداش مالی چند ۱۰ میلیون دلاری خود در پایان سال بود، از همین فرصت برای استخدام کارگردان جدید و سر هم آوردن فیلم بهره برد. حالا بالاخره سال‌ها درخواست بی‌وقفه‌ی طرفداران، زک اسنایدر مشغول ساخت فیلم Justice League واقعی شده است و با بودجه‌ای حدودا ۷۰ میلیون دلاری، به تکمیل «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» می‌پردازد.

نسخه‌ی جدید فیلم Justice League به قدری متفاوت با فیلم اکران‌شده است که حتی نام تهیه‌کنندگان آن اثر که کار اسنایدر را نابود کردند، در تیتراژ جایی ندارد

هالیوود ریپورتر در گزارشی اختصاص اعلام کرد که جوکرِ جرد لتو که او را در فیلم Suicide Squad دیدیم، از ابتدا در فیلم‌نامه‌ی Zack Snyder's Justice League حضور داشته است. به همین خاطر جرد لتو برمی‌گردد و به اجرای سکانس‌های متعلق به خود در فیلم می‌پردازد. جالب این‌جا است که خود فیلم Suicide Squad و اجرای لتو در نقش جوکر نیز قربانی بسیاری از تدوین‌های اجبارشده از سوی استودیو بود؛ قربانی مدیری که می‌خواست هرچه سریع‌تر رقیب دنیای سینمایی مارول را تولید کند و مدام در کار کارگردان‌ها دخالت کرد. به‌گونه‌ای که گفته می‌شود ۳۵ دقیقه از سکانس‌های جوکر جرد لتو از فیلم Suicide Squad حذف و با فیلم‌برداری مجدد، جایگزین شدند.

فیلم «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» در سال ۲۰۲۱ میلادی در چهار بخش از شبکه HBO Max پخش می‌شود. البته وقتی این ۴ قسمت یک ساعتی پخش شدند، نسخه‌ی کامل و یک‌جای فیلم هم در دو شکل رنگی و سیاه‌وسفید، به‌دست مخاطبان می‌رسند. جالب این‌جا است که این فیلم ۴ ساعتی، کمتر از یک ساعت اشتراک با فیلم Justice League اکران‌شده در سالن‌های سینما دارد.

زک اسنایدر در کنار بتموبیل زیبا فیلم جاستیس لیگ اصلی دی سی

بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری Zack Snyder's Justice League صرف تکمیل جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری، ضبط صدای کاراکترها در بخش‌های از دست رفته و فیلم‌برداری سکانس‌های فیلم‌برداری‌نشده خواهد شد. پیش‌تر باتوجه‌به اولین تریلر فیلم Zack Snyder's Justice League که واکنش‌های مثبتی دریافت کرد، طرفداران با دیدن کارت جوکر حدس زده بودند که جوکر جرد لتو به حضور در آن می‌پردازد. برای برخی از بینندگان، «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۲۱ میلادی است.

لتو پیش‌تر گفته بود که آرزو دارد فرصت نمایش واقعی جوکر خود را داشته باشد؛ بدون اینکه تهیه‌کنندگان استودیو بخواهند برای سودجویی، در کار بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان دست ببرند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده