// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸

نمایش ۳۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Death Stranding در نمایشگاه TGS 2019

استودیو کوجیما پروداکشنز از چند روز قبل اعلام کرده بود که درون دومین پنل خود در نمایشگاه TGS 2019، ویدیویی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Death Stranding را ارائه می‌کند و اکنون زمان تماشای این نمایش زنده فرا رسیده است.

هیدئو کوجیما، خالق بازی‌های ستایش‌شده‌ای همچون Snatcher ،Silent Hills PT و مجموعه‌ی بزرگ Metal Gear، اکنون همراه‌با تیم خود روزهای پایانی ساخت «دث استرندینگ» (Death Stranding) را پشت سر می‌گذارد. درحالی‌که همین اواخر یک نمایش بلند از گیم‌پلی بازی در نخستین ساعات آن را ارائه کرد و با صحبت‌هایی که داشت، اجازه داد مخاطبان بیش‌ازپیش با مکانیزم‌های پایه‌ای اثر مورد بحث آشنا شوند. کوجیما که عملا با نحوه‌ی نمایش تریلرهای DS در رویدادهای مختلف، تک‌تک آن‌ها را تبدیل به خاطره‌ای ماندگار در ذهن طرفداران کرده است، تاکید دارد که هیچ بخشی از داستان بازی را در نمایش‌ها اسپویل نکند و حتی تعدادی از مکانیزم‌های جذاب گیم‌پلی آن را به‌عنوان سورپرایزهایی که خود بازیکنان آن‌ها را کشف می‌کنند، مخفی نگه دارد. به‌گونه‌ای که براساس گفته‌های خود او، این نمایش جدید که به‌صورت زنده در مراسم روی یک کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا شد نیز به هیچ عنوان شامل لحظات اکشن بازی نبود و مواردی دیگر را به نمایش گذاشت؛ مواردی همچون جزئیات بسیار زیاد بازی و قابلیت‌های گسترده‌ی آن برای شخصی‌سازی حتی در ساده‌ترین بخش‌ها. این نمایش که می‌توانید آن را به شکل آنلاین ببینید یا نسخه‌ی کامل و باکیفیتش را دانلود کنید، بخش‌هایی جالب از هنرنمایی نورمن ریداس (بازیگر آثاری سینمایی/تلویزیونی همچون سریال The Walking Dead) در DS را نشان مخاطبان داد؛ تا بازیکنان متوجه بشوند که حتی وقت گذراندن ساده در اتاق استراحت سم پورتر بریجز که قطعا بخش بسیار کوتاهی از گیم‌پلی را به خود اختصاص می‌دهد، تا چه اندازه می‌تواند متنوع و به دور از دچار شدن به تکرار مکررات باشد.

دانلود ویدیوی پنل رونمایی از ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای با زیرنویس انگلیسی از آپارات (شامل نسخه‌ی کامل تریلر) | تماشای این نسخه (با زیرنویس انگلیسی) در یوتیوب

دانلود نسخه‌ی ژاپنی نمایش از آپارات | تماشای نسخه‌ی ژاپنی نمایش در یوتیوب

  • زمان برگزاری پنل سوم و پایانی کوجیما پروداکشنز در توکیو گیم شو 2019 با حضور تیم صداگذاری بازی و بدون نمایش تریلر جدید: ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۲:۲۰ روز یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

بازی Death Stranding که قصد تعریف ژانری نو در جهان هنر هشتم را دارد و اشخاصی همچون نورمن ریداس، تروی بیکر، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره‌ی کن)، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی، گی‌یرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، جف کیلی و تامی ارل جنکینز در گروه بازیگران آن دیده می‌شوند، اکنون آخرین قدم‌های خود برای انتشار را برمی‌دارد. DS به‌عنوان یک بازی دیگر از هیدئو کوجیما که یوجی شینکاوا را در مقام آرتیست ارشد می‌بیند، هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ خورشیدی) به شکل انحصاری روی پلی‌استیشن 4 تقدیم بازیکنان می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده