نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

رجی فیس ام به حلقه منتقدان بازی های ویدیویی نیویورک ملحق می‌شود

رجی فیس ام بعد از جدایی از نینتندو، به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی حلقه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک مشغول به کار می‌شود.

چند ماه قبل بود که سرانجام یکی از محبوب‌ترین مدیران صنعت بازی بازنشسته شد؛ رجی فیس ام، مدیر شعبه‌ی آمریکای نینتندو که بعد از سال‌ها حضور در این شرکت از آن جدا شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است به‌عنوان یکی از اعضای کلیدی و مهم حلقه منتقدان بازی های ویدیویی نیویورک (NYVGCC) ایفای نقش کند.

به‌نظر می‌رسد رجی بعد از حضور پررنگ خود در نینتندو که بیش از ۱۵ سال طول کشید، قصد دور شدن از صنعت بازی را ندارد و می‌توانیم او را به‌زودی در نقش یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی این انجمن ببینیم؛ انجمنی غیرانتفاعی که قصد آن دور هم جمع کردن منتقدان و کارشناسان صنعت بازی است و در زمینه‌های آموزشی این صنعت هم نقش دارد. هارولد گلدبرگ، موسس حلقه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک در این مورد می‌گوید:

رجی با آن کارنامه‌ی درخشان در زمینه‌ی مدیریت و نوآوری در صنعت بازی، کمک بسیار بزرگی به انجمن ما خواهد بود تا بهتر از قبل به اهداف خود برسیم و بیش از پیش به‌دنبال احقاق حقوق منتقدان باشیم.

رجی هم در بیانیه‌ای به همین مناسبت گفته است:

پیش‌زمینه‌ی کاری من در صنعت بازی و تجربیاتی که در آن به‌دست آوردم، در کنار تولد در برانکس (یکی از محلات نیویورک) باعث می‌شود پیوستن به حلقه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک، قدمی طبیعی در مسیر پیش روی من محسوب شود. من بابت کارهایی که NYVGCC در راستای حفظ حقوق اعضای خود انجام می‌دهد، آن‌ها را تحسین می‌کنم و صبر ندارم که به آن‌ها ملحق شوم و با کمک یکدیگر به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

رجی فیس‌ام که در زمان تولید نینتندو سوییچ کنسول بسیار موفق نینتندو در این شرکت حضور داشت، در حال حاضر با وجود جدایی از نینتندو روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد؛ به‌طوری که مدتی قبل خبر تدریس او در دانشگاه کرنل آمریکا منتشر شد و در عین حال در فضای مجازی هم از طریق اکانت توییتر خود وقت بیشتری را نسبت به گذشته به مخاطبانش اختصاص می‌دهد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده