نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رجی فیس ام به زودی استاد دانشگاه کرنل آمریکا می‌شود

رجی فیس ام، رئیس سابق شعبه آمریکا نینتندو، پس از اینکه چند وقت پیش بازنشستگی خود را اعلام کرد، به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است در دانشگاهی که از آن فارغ‌التحصیل شده، شروع به تدریس کند.

چند ماهی است که رجی فیس ام، رئیس سابق شعبه آمریکا نینتندو پس از بازنشستگی از نینتندو خارج شد. پس از چند ماه استراحت به‌نظر می‌رسد او قرار است در جایگاه جدیدی فعالیت خود را ادامه دهد. او که فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل آمریکا است، به‌زودی برای تدریس وارد دانشگاه می‌شود.

رجی فیس ام این خبر را به‌صورت رسمی از حساب توییتر خود اعلام کرد که از شروع سال تحصیلی به‌عنوان استاد وارد دانشگاه کرنل می‌شود. او که در سال ۱۹۸۳ از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شده، قرار است اولین سخنرانی خود را در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برای دانشجویان رشته مدیریت و اقتصاد انجام دهد. نکته جالب این است که این سخنرانی به‌صورت آزاد برای عموم مردم اجرا می‌شود. رجی فیس ام در این سخنرانی،‌ اصولی را که برای تقویت قدرت رهبری مفید هستند، به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

رجی فیس ام در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار به‌عنوان معاون اجرایی بخش تبلیغات نینتندو شروع به کار کرد. پس از گذشت سه سال یعنی در سال ۲۰۰۶، توانست به مقام مدیر دفتر عملیاتی نینتندو ارتقا پیدا کند. در این مدت او به‌عنوان یکی از مهمترین و برجسته‌ترین مدیران نینتندو خود را به اهالی این صنعت معرفی کرد؛ کسی که در رویدادهایی چون E3 و نینتندو دایرکت همواره حضور پررنگی داشته است. پس از اینکه او به‌طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد، داگ باوزر، رئیس قسمت فروش نینتندوی آمریکا، به‌عنوان جانشین و مدیر نینتندو آمریکا انتخاب شد.

به‌نظر شما پس از بازنشستگی رجی فیس ام، سیاست‌های جدید شرکت بازهم می‌توانند مسیر موفقیت او را ادامه دهند یا جای خالی فیس ام برای همیشه خالی خواهد ماند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده