// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

رجی فیس ام پس از بازنشستگی، حساب کاربری توییتر خود را راه اندازی کرد

رجی فیس ام در آخرین روز کاری خود به عنوان مدیر شعبه آمریکا نینتندو، وارد توییتر شد تا ماجراجویی‌های جدید خود را با هوادارانش به اشتراک بگذارد.

رجی فیس ام از زمان ورودش به نینتندو در سال ۲۰۰۳ تا زمان بازنشستگی‌اش توانست دستاوردهای زیادی را از خود به‌جای بگذارد. وی دیروز و درجریان آخرین روز کاری‌اش به‌عنوان مدیر عامل شعبه آمریکا نینتندو، وارد توییتر شد تا بیش از پیش با هواداران خود در ارتباط باشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رجی فیس ام در آخرن روز کاری‌اش حساب کاربری رسمی توییتر خود را ساخت تا بتواند ماجراجویی‌های جدید خود در زمان بازنشستگی را با هوادارانش به اشتراک بگذارد. علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا رجی فیس ام را دنبال کنند. همچنین وی توییت‌های مختلفی را منتشر کرد که در جریان یکی از آن‌ها، نوشته است که در حال جمع‌آوری وسایل خود از دفتر ریاست نینتندو است که شامل خاطرات زیادی می‌شوند.

رجی فیس ام

بازنشستگی رجی فیس ام را می‌توان یکی از موارد غم‌انگیز صنعت بازی‌های ویدیویی دانست و پیوستن او به توییتر، مورد خوشحال کننده‌ای است، زیرا هواداران و دنبال‌کنند‌گان نینتندو می‌توانند همچنان با رجی فیس ام در ارتباط باشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده