نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

رجی فیس ام، مدیر شعبه آمریکای نینتندو در ماه آوریل بازنشسته می‌ شود

رجی فیس ام، مدیر محبوب و کاریزماتیک شعبه‌ی آمریکای نینتندو در ماه آوریل بازنشست  و داگ باوزر جانشین وی می‌شود.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، رجی فیس ام، مدیر دوست‌داشتنی شعبه‌ی آمریکای نینتندو اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) بازنشست خواهد شد و داگ باوزر (Doug Bowser) رئیس حال حاضر قسمت فروش نینتندوی آمریکا جایگزین او می‌شود.

فیس ام در تازه‌ترین صحبت‌هایش درباره این موضوع گفت:

نینتندو مالک بخشی از قلب من است. قسمتی مملو از تشکر و قدردانی؛ قدردانی از تمامی افراد بااستعدادی که با آن‌ها کار کردم. تشکر از اینکه فرصتی به من داده شد تا بتوانم یک برند شگفت‌انگیز را به دنیا معرفی کنم و مهم‌تر از همه، بتوانم بخشی از مثبت‌ترین و شکیباترین جامعه‌ی گیمرهای دنیا باشم. حالا که قرار است از نینتندو جدا شوم، این پایان بازی من نیست بلکه یک ارتقاء سطح (Level Up) است که به لطف آن می‌توانم وقت بیشتری را با همسرم، دوستان و خانواده‌ام بگذرانم.

باوزر، جانشین رجی فیس ام، درباره‌ی این رخ‌داد بزرگ چنین گفته است:

این یک فرصت و بخت بزرگ برای من بود که توانستم برای چند سال همراه با رجی کار و زیر نظر او رشد کنم. ما در نینتندو به مسیرمان ادامه خواهیم داد تا این برند را بزرگ‌تر و بهتر کنیم و ماموریت اصلی‌مان یعنی آوردن لخبند به لب بازیکنان را به نحو احسن انجام دهیم.

فیس ام در صفحه‌ی توییتر خود یک پست را منتشر کرده که در ضمیمه‌ی آن، یک ویدیو با محوریت تشکر از هواداران بابت پشتیبانی بی‌پایان‌شان دیده می‌شود. ویدیویی که در ادامه‌ی مطلب هم تماشایش خواهیم کرد، یک گذر سریع بر اتفاقات و لحظات جذابی که رجی خلق کرده هم هست و دیدنش اصلا خالی از لطف نیست.

رجی فیس ام بدون شک یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های صنعت بازی‌سازی است و همین چند وقت پیش هم دیدیم که عملکرد درخشان او در سال ۲۰۱۸، وی را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین شخصیت‌ سال ۲۰۱۸ از نگاه زومجی مطرح کرد. رجی که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ میلادی در نینتندو به‌عنوان رئیس واحد بازاریابی این کمپانی در منطقه‌ی آمریکا، کانادا و آمریکای لاتین شروع کرده بود، به‌اندازه‌ای خوب و درخشان ظاهر شد که در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان رئیس شعبه‌ی آمریکای کمپانی نینتندو انتخاب شد. فیس ام سیاست‌های درست و سودآورش را با عرضه‌ی موفق نینتندو سوییچ، نینتندو Wii، نینتندو 3DS و Wii U به دنیا نشان داد و رسما به یک نام فوق‌العاده بزرگ در صنعت بازی تبدیل شد. زحمات رجی برای پیشرفت این صنعت قطعا از یادها نخواهد رفت و پذیرش جدایی او از نینتندو و صنعت بازی، نه تنها برای هواداران کمپانی محبوب ژاپنی بلکه برای تمامی گیمرهای دنیا شاید تلخ و سخت باشد.

در پایان توجه شما را به پیام رجی فیس ام به هوادرانش جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده