نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱

تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 اعلام شد؛ معرفی بازیگران اصلی فیلم اترنالز [D23 2019]

مارول استودیو در نمایشگاه D23 امسال اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آینده خود مثل اعلام تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 و فهرست کامل بازیگران فیلم The Eternals را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در طول نمایشگاه D23، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در ابتدا تاریخ اکران دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) را تایید و اعلام کرد که طبق آن، این فیلم قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. پس از آن رایان کوگلر، کارگردان این فیلم روی صحنه آمد و تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه به پایان رسیده، اما اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. همچنین فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) احتمالا با نام متفاوتی قرار است اکران شود که اعلام آن به زمان دیگری موکول شده است.

Black Panther 2

در ادامه نوبت به فیلم The Eternals (اترنالز) رسید و حضور سه بازیگر دیگر در این فیلم رسما تایید و اعلام شد. کیت هرینگتون، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، برای بازی در نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight)، جما چان، بازیگر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) برای بازی در نقش سرسی و بری کیوگن، بازیگر فیلم Dunkirk (دانکرک)، برای بازی در نقش Druig، به جمع بازیگران فیلم The Eternals اضافه شده‌اند. پیش از این حضور ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت و دان لی در نقش گیلگمش، در این فیلم تایید و اعلام شده بود. همچنین تصویری مفهومی از شخصیت‌های اترنالز نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Eternals

فیلم The Eternals به‌کارگردانی کلوئی ژائو، برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین شاید جالب باشد بدانید که شخصیت دین وایتمن در دنیای اترنالز حضور ندارد که می‌تواند حضور این شخصیت در فیلم جالب توجه باشد. پس از آن نوبت به فیلم Black Widow (بلک ویدو) رسید که در طول آن نمایشی شبیه به تریلر برای افراد حاضر به‌صورت اختصاصی نمایش داده شد که در این تصاویر برای اولین‌بار شخصیت رد گاردین با بازی دیوید هاربر نمایش داده می‌شود که لباسی مشابه نسخه کامیک بر تن دارد و او به ناتاشا و یلنا می‌گوید که خانواده دوباره کنار هم جمع شدند. در ادامه تصاویری از شخصیت تسک‌مستر نمایش داده می‌شود که روی تانک با تیروکمان در حال مبارزه است. پس از دعوای کلامی بین ناتاشا و یلنا، لباس جدید بلک ویدو (ناتاشا) که رنگ سفیدی دارد، نمایش داده می‌شود. همچنین این تصاویر شامل صحنه‌هایی در لندن نیز می‌شود و با توجه به درگیر بودن بازیگران در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم، بازیگران موفق به حضور در D23 نشده‌ بودند.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ددلاین
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده