نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

بهترین حرکات روز چهارم مرحله گروهی مسابقات The International 9

مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ نیز با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در روز چهارم و پایانی این مرحله خواهیم داشت.

به دنبال بسته شدن پرونده مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بازی Dota 2، نحوه دسته‌بندی شانزده تیم باقیمانده در براکت بالایی و پایینی مرحله اصلی مشخص شد. در پایان چهارمین روز از مرحله گروهی مسابقات، تیم‌های PSG.LGD و OG صدر جدول گروه‌های‌شان را از آن خود کردند و تیم‌های Chaos Esports Club و Ninjas in Pyjamas نیز به سبب قرارگیری در قعر جدول گروه‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. در مرحله گروهی مسابقات The International 9 هیروی Elder Titan با حضور در ۵۴ بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده مشاهده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Shadow Demon و Ogre Magi است که به صورت مشترک در ۵۱ بازی حضور داشته‌اند. در صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده نیز نام هیروی Alchemist با ۹۹ بَن دیده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Enchantress و Mirana با ۹۹ و ۷۴ بَن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز چهارم و پایانی مرحله گروهی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز چهارم و نهایی مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

با پایان مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ و مشخص شدن نحوه دسته‌بندی تیم‌ها در براکت بالایی و پایینی مرحله اصلی، دیگر زمان زیادی تا دستیابی یکی از تیم‌ها به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات باقی نمانده است. مرحله اصلی مسابقات در بازه زمانی بیست‌ونهم مرداد تا سوم شهریور برگزار می‌شود و شانزده تیم باقیمانده باید تمام تلاش‌شان را برای پیروزی در دیدارها و هموار کردن مسیرشان برای قهرمانی به کار گیرند. تا به اینجای کار، مبلغ جایزه مسابقات The International 9 از مرز ۳۳.۳ میلیون دلار عبور کرده است و انتظار می‌رود که در مهلت ۷ روزه‌ای که تا پایان مهلت خریداری بتل پس و بسته‌های افزایش سطح باقی مانده است، باز هم شاهد افزایش این مقدار باشیم.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع DOTABUFF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده