نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بررسی نتایج روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 9

سومین روز از مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در حالی با برگزاری ۲۰ دیدار تماشایی پایان یافت که حضور تیم‌های PSG.LGD ،Team Liquid و OG در براکت بالایی مرحله اصلی قطعی شد.

با عنایت به اینکه تنها یک روز تا پایان مرحله گروهی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 زمان باقی مانده است و در روز پایانی این مرحله مجموعا شاهد ۱۲ دیدار از گروه‌ها خواهیم بود، تغییرات جایگاه تیم‌ها به حداقل می‌رسد و این موضوع حامل این پیام است که از این پس تیم‌های انتهای جدولی فرصتی برای اشتباه نخواهند داشت. پس از پایان مرحله گروهی شاهد راه‌یابی شانزده تیم به مرحله اصلی مسابقات خواهیم بود و تیم قعرنشین هر گروه نیز شانس رقابت در آخرین مرحله را از دست می‌دهد. نحوه دسته‌بندی تیم‌ها در مرحله اصلی نیز به این صورت است که چهار تیم ابتدای جدول هر گروه در براکت بالایی و تیم‌های پنجم تا هشتم جدول از هر گروه در براکت پایینی قرار می‌گیرند و برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند. درحال‌حاضر وضع فعلی تیم‌ها در هر گروه به گونه‌ای است که امکان کسب نتایج مشابه وجود دارد و بر این اساس احتمالا در روز چهارم مرحله گروهی شاهد جدول Tiebreaker برای خروج از حالت تساوی تیم‌ها خواهیم بود.

The International 9

در گروه اول، تیم PSG.LGD روز سوم را با دو پیروزی برابر تیم‌های Mineski و Team Secret به پایان برد و جایگاه نخست گروه را به خود اختصاص داد. تیم سیکرت که تمام رقبای خود را در دو روز اول مرحله گروهی شکست داده بود، در روز سوم دو تساوی برابر تیم‌های TNC Predator و Mineski به دست آورد و در مصاف با تیم PSG.LGD اولین شکست خود در این مرحله را تجربه کرد. سهم تیم Newbee از دیدارهای این روز دو تساوی مقابل تیم‌های Keen Gaming و Alliance و یک پیروزی برابر تیم Chaos Esports Club بود که این نتایج آن‌ها را در رده سوم قرار داد.

بازی‌های نه‌چندان قوی تیم Team Secret از نتایج غیرقابل پیش‌بینی روز سوم بود 

در رده چهارم نیز تیم Mineski دیده می‌شود که از سه دیدار روز سوم تنها ۲ امتیاز کسب کرد. در دو جایگاه بعدی گروه اول نیز دو تیم Alliance و TNC Predator قرار دارند که در کارنامه آن‌ها یک پیروزی، پنج تساوی و یک شکست قابل مشاهده است. تیم Team Liquid در سومین روز از مرحله گروهی یک تساوی برابر تیم Alliance به ثبت رساند و در دیدار مقابل Keen Gaming پیروز شد. تیم Keen Gaming که تا به اینجای کار شانس قرارگیری در براکت بالایی را از دست داده است، در دیدارهای روز سوم یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرد. قعر جدول این گروه نیز به تیم Chaos Esports Club تعلق دارد که در سه روز اول مرحله گروهی نتایج مطلوبی کسب نکرده است و پس از آخرین دیدار روز چهارم راهی خانه خواهد شد.

در گروه دوم، تیم OG با شکست تیم‌های Virtus.pro و Fnatic در جایگاه نخست باقی ماند و به این ترتیب به همگان نشان داد که از مدعیان سرسخت عنوان قهرمانی است. در رده دوم این گروه تیم Vici Gaming با ۸ امتیاز دیده می‌شود که در تنها دیدار روز سوم به تساوی برابر Ninjas in Pyjamas رضایت داد. تیم Natus Vincere نیز پس از شکست در دیدارهای روز سوم مقابل تیم‌های Fnatic و Royal Never Give Up یک پله سقوط کرد و در رده سوم جای گرفت. تیم Evil Geniuses که در روز دوم در رده چهارم ایستاده بود، در روز سوم در مصاف با تیم Infamous به تساوی رسید و توانست جایگاه چهارم را حفظ کند. تیم‌های Fnatic ،Infamous ،Royal Never Give Up و Virtus.pro به صورت مشترک پنج امتیاز در اختیار دارند و تغییرات جایگاه آن‌ها در آخرین روز مرحله گروهی مشهودتر خواهد شد. در روز سوم، تیم Royal Never Give Up با غلبه بر تیم‌های Ninjas in Pyjamas و Natus Vincere به چهار امتیاز ارزشمند دست یافت که باعث نجات آن‌ها از قعر جدول شد. تیم Ninjas in Pyjamas نیز که روز نخست مرحله گروهی را با نتایج نامطلوبی به پایان برده بود، یک تساوی برابر وی چی گیمینگ و یک شکست مقابل تیم رویال نِور گیو آپ را تجربه کرد و به قعر جدول گروه دوم سقوط کرد.

نتایج روز سوم مرحله گروهی

گروه دومگروه اول
امتیازباختمساویبردنام تیمامتیازباختمساویبردنام تیم
۱۳۰۱۶OG۱۲۰۲۵PSG.LGD
۸۱۲۳Vici Gaming۱۰۱۲۴Team Secret
۷۲۳۲Natus Vincere۸۱۴۲Newbee
۶۲۲۲Evil Geniuses۷۲۳۲Mineski
۵۳۱۲Fnatic۷۱۵۱Alliance
۵۲۳۱Infamous۷۱۵۱TNC Predator
۵۳۱۲Royal Never Give Up۶۳۲۲Team Liquid
۵۳۱۲Virtus.pro۵۵۱۲Keen Gaming
۲۴۲۰Ninjas in Pyjamas۲۵۲۰Chaos Esports Club

در روز چهارم و نهایی مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال 2019 که راس ساعت ۵:۳۰ دقیقه بیست‌وهفتم مرداد برگزار می‌شود، تنها شاهد ۸ دیدار میان تیم‌های گروه دوم و ۴ دیدار میان تیم‌های گروه اول خواهیم بود. تیم‌ها باید تمام تلاش‌شان را برای قرارگیری در چهار جایگاه اول هر گروه به کار گیرند تا با صعود به براکت بالایی مرحله اصلی، مسیرشان برای رسیدن به قهرمانی را هموار کنند. در پایان مرحله گروهی مسابقات، یک تیم از انتهای جدول هر گروه از ادامه رقابت‌ها باز خواهد ماند و با دریافت ۰.۲۵ درصد از مجموع جوایز راهی خانه خواهد شد. زمان برگزاری دیدارهای روز چهارم و پایانی مرحله گروهی مسابقات در ادامه مطلب قابل مشاهده است. 

گروه دوم

گروه اول

گروه دوم

تیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدار
Virtus.proEvil Geniuses۲۷ مرداد ساعت ۵:۳۰Team LiquidTNC Predator۲۷ مرداد ساعت ۸:۰۰OGVici Gaming۲۷ مرداد ساعت ۱۰:۳۰
InfamousNinjas in PyjamasChaos Esports ClubTeam SecretFnaticVirtus.pro
FnaticRoyal Never Give UpAlliancePSG.LGDNinjas in PyjamasEvil Geniuses
Natus VincereVici GamingMineskiNewbeeInfamousRoyal Never Give Up
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده