نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بهترین حرکات روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 9

سومین روز از مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ با برگزاری ۲۰ دیدار در حالی به پایان رسید که تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌ها شاهد بودیم و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

در روز سوم مرحله گروهی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 شاهد برگزاری ۱۲ دیدار میان تیم‌های گروه اول و ۸ دیدار میان تیم‌های گروه دوم بودیم. پس از پایان این روز، حضور تیم‌های PSG.LGD ،Team Secret و OG در براکت بالایی مرحله اصلی قطعی و تیم Chaos Esports Club به سبب کسب نتایج ضعیف، از گردونه رقابت‌ها خارج شد. در سه روز نخست مرحله گروهی، هیروی Ogre Magi با حضور در ۴۳ بازی آمار بیشترین هیروی انتخاب شده و هیروی Alchemist با منع از ۸۲ بازی آمار بیشترین هیروی بَن شده را در اختیار دارد. در رده دوم و سوم جدول بیشترین هیرو‌های پیک شده نام هیروهای Elder Titan و Shadow Demon دیده می‌شود و رده دوم و سوم بیشترین هیروهای بَن شده نیز به هیروهای Enchantress و Shadow Demon اختصاص دارد. بهترین حرکات تیم‌ها در سومین روز از مرحله گروهی در ویدیوی زیر قابل مشاهده است.

بهترین حرکات روز سوم مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

پرونده مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال 2019 که از تاریخ بیست‌وچهارم مرداد آغاز شد، پس از چهار روز رقابت تماشایی و نفس‌گیر تیم‌ها در تاریخ بیست‌وهفتم مرداد بسته می‌شود. با پایان این مرحله، شانزده تیم به مرحله اصلی مسابقات راه پیدا می‌کنند که در بازه زمانی بیست‌ونهم مرداد تا سوم شهریور برگزار می‌شود. همچنین قعرنشینان هر یک از گروه‌های اول و دوم از ادامه رقابت‌ها باز خواهند ماند و با دریافت ۰.۲۵ درصد از مجموع جوایز راهی خانه خواهند شد. درحال‌حاضر مبلغ جایزه مسابقات The International 9 از مرز ۳۳.۲ میلیون دلار عبور کرده است و انتظار می‌رود که تا پایان مهلت خریداری بتل پس و بسته‌های افزایش سطح به روند صعودی خود ادامه دهد.  

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع DOTABUFF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده